U elektromobilov sa začína naozaj niečo robiť. Podobne sa o výdrži ďalšej generácie e-golfu vyjadril koncern Volkswagen. Tiež by mal byť okolo 300 km. A potom tá nasledujúca generácia vyše 400 km...
To je špatná zpráva. Elektromobil s dojezdem 400 kilometrů není problém vyrobit posledních 50 let. Problém je cena. Pokud VW očekává poptávku pro elektromobily s dojezdem 400km, nepochybně ví, že naše daně budou rozkradeny na dotace.
Slovo krást už není ve slovníku EU. Dotuje se a odklání dotace.
Kolik ujede v zimě s topením a v létě s klimou?
Klima není tak hrozná, topení docela ano. Tady jsou nějaká data spotřeby z reálného používání:http://news.fleetcarma.com/wp-content/uploads/2014/0... ...
Topení má u dnešních aut výkon kolem 5kW zatímco klimatizace má příkon kolem 5kW.
V dojezdu máte chybně "km/h".Pokud stojí 24kWh baterie stávajícího Leafu 200 tisíc Kč, bude stát 30kWh baterie čtvrt milionu?
Než budeš něco tvrdit tak si alespoň ověř informace ale u tebe je to problém že....http://www.hybrid.cz/nova-baterie-pro-nissan-l... ...
U mě není problém najít si cenu v EU, případně když už uvádím cenu z USA provést přepočet podle letošního kurzu a přičíst CLO a DPH .Co u tebe?
Třeba tomu máme rozumět tak, že po dosažení 180km/h dál nejede..:-P
"Na podzim letošního roku by se měl začít prodávat lehce upravený Nissan Leaf. Kromě nových barev karoserie dostane japonský elektromobil lepší akumulátory, které mu zařídí větší dojezd. Ten by se měl reálně zvednout až na 180 km/h."Není tím myšleno spíš 180 km? :D
Sakra :-D
Mno...ehmmm... auto se kterým nedojedu 100km tam a zpátky je na co, Kefalín?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.