Nissan Leaf dostane lepší baterie. Zvládne ujet až 180 km

Na podzim letošního roku by se měl začít prodávat lehce upravený Nissan Leaf. Kromě nových barev karoserie dostane japonský elektromobil lepší akumulátory, které mu zařídí větší dojezd. Ten by se měl reálně zvednout až na 180 km.

Testy | Elektromobily | Nissan

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Zprávu přinesli kolegové z InsideEVs. Nissan jako takový tyto informace nechce komentovat, ale údajně dva nezávislí dealeři potvrdili, že lepší Leaf na podzim opravdu dorazí. Prodejně úspěšný elektromobil dostane 30 kWh baterie, které mu prodlouží dojezd ze současných necelých 150 km zhruba o dalších třicet kilometrů.

Zároveň dojde k rozšíření nabídky barev karoserie. Novinkou by měly být odstíny Forged Bronze, Coulis Red a Deep Blue Pearl.

Elektromobily | Srovnávací testy | Volkswagen | BMW | Nissan | Volkswagen Golf

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Mimochodem podle stejného zdroje se už chystá Nissan Leaf nové generace, který by měl být se svým dojezdem někde úplně jinde. Šéf Nissanu Carlos Ghosn potvrdil, že chystaná novinka zvládne zhruba 300 kilometrů na jedno nabití. 

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků