Nissan Juke s osvěženým vzhledem a vylepšenými turbomotory

Kompaktní crossover Juke se v Ženevě ukázal ve svém vylepšeném provedení.

Nissan Juke svým extravagantním vzhledem na zákazníky zapůsobil, během uplynulých 40 měsíců bylo prodáno více než 420 000 vozů tohoto typu. Nyní ale přišel čas na modernizaci, o níž jsme se zmínili již před několika dny. Na první pohled si všimneme upravené přídě s členitějšími horními svítilnami opatřenými zdroji LED pro denní svícení, hlavní světlomety mohou mít nyní xenonové výbojky. Maska byla upravena podle aktuálních trendů Nissanu, změnami prošly také nárazníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Juke s osvěženým vzhledem pro rok 2014

Upraveny byly barevné kombinace karoserie a interiéru, nové jsou vzory litých kol, do zadních svítilen si našly cestu další zdroje LED. Ve standardní výbavě najdeme nyní kromě denního svícení LED také rádio s CD a vstupem Aux nebo hlídání tlaku v pneumatikách. Připlácet lze za soustavu Safety Shield zahrnující především hlídání slepých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, soustavu kamer sledující okolí vozu (viz např. test Nissano Note) nebo za prosklenou střechu.

Testy | SUV | Sportovní auta | Nissan

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Pro nový Juke budou k dispozici tři pohonné jednotky, přičemž pouze vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) byl převzat z předchozí verze. Zážehové motory nahradila nová řada přeplňovaných agregátů DIG-T, přičemž 1,2 DIG-T nahrazuje atmosféricky plněnou jednotku 1,6 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny se dotkly také interiéru
 

Dosahuje srovnatelného výkonu 115 koní (85 kW) při vyšším točivém momentu a nižší spotřebě (5,5 l/100 km). Přepracovaná jednotka 1,6 DIG-T dosahuje při kompresním poměru zvýšeném z 9,5 na 10,5:1 výkonu 140 kW.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků