Nissan Juke RSnow s pásy je přesně to, co na zimu potřebujete

9 komentářů

Fantomas
3. února • 10:27

Jak tam ta konstrukce s pásy drží, jak je to uchycené?

Kozlus
3. února • 11:02

Vim, ze to bude prekvapeni, ale drzi to tam sroubkama:-O

Fantomas
3. února • 11:17

Fakt? :-)
Tak to určitě víš i to k čemu to přišroubovali, jak to zajistili proti pohybu (otáčení) a jak vyřešili brzdy.
Děkuju ti za vysvětlení.

Bimbo
3. února • 12:39

Evidentne konstrukce, ktera nekolik let funguje na 4kolkach. Sunda se kolo, nasadi se pas. Brzdy zustavaji originalni, vse ostatni resene konstukci kazdeho pasu.Horsi je to se samotnym provozem, posilovac rizeni musi dostavat extremne zabrat, to same prevodovka a pohon jednotlivych pasu. Nehlede na spotrebu, 4kolka s temito pasy si v terenu vezme kolem 30l/100km (standartne 15 - 18l)

Fantomas
3. února • 13:05

Já to nikdy neviděl, proto jsem se na to ptal (možná hloupě). Na fotkách je to evidentně uchycené za střed. Ale k čemu? A jak je řešené to, aby se celá konstrukce nemohla otočit a dostat do kontaktu s podběhem?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bimbo
3. února • 14:06

Jistene to nijak neni, neni potreba. Proste se to nasadi misto kola, chyti se to stejnym zpusobem jako kolo a jede se.

Fantomas
3. února • 14:16

Už je mi to jasný, všem díky.

Fantomas
3. února • 13:08

Ale už si začínám myslet, že je to opravdu uchycené jen letmo a proti otáčení to nijak jištěné není, počítá se asi s tím, že se to tak moc nevykývne, aby se pás dostal až do podběhu...

p
3. února • 14:03

Hod oko treba sem: https://www.youtube.com/watch...
je tam videt, jak to je delane pro ctyrkolku.
Pro zajimavost tady take jedna dobra uchylarna: https://www.youtube.com/watch... A nakonec neco mezi tema dvema uvedenyma resenima: https://www.youtube.com/watch...

Doporučujeme

Články odjinud