Nissan Juke: „plastelína“ přeplácaná firmou Impul

Kompaktní SUV Nissan Juke rozhodně neaspiruje na žádný titul krásy, ale je alespoň zábavné. A právě tato skutečnosti zřejmě motivovala společnost Impul k tomu, aby připravila svoji vlastní interpretaci. Na první pohled si všimneme nové masky chladiče, předního spoileru a zadního difuzoru, dále stojí za zmínku hlavně obklady prahů, rozměrné přítlačné křídlo na zádi a devatenáctipalcové lité ráfky s pneumatikami o rozměru 245/40 R19. Připraveny jsou také úpravy programů řídicích jednotek s přeplňováním, tedy zážehového čtyřválce 1,5 l (HR15DE) a dieselu 1,6 l (MR16DDT). Hodnoty k mání nejsou, ale podle tvůrců ze společnosti Impul mají modifikace přinést „rychlejší odezvu motoru a snížení spotřeby“. K dispozici jsou též posílené brzdy, tužší pérování a nová výfuková soustava z nerezové oceli.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků