Nissan GT-R: známe změny pro modelový rok 2012

Kdeže loňské sněhy jsou. Modelový rok 2011 je v plném proudu a je třeba hledět vpřed. Nissan si svého veleúspěšného sportovního modelu GT-R z roku 2007 hledí a každý rok jej opatří menší modernizací. Nic oficiálního zatím nečekejme, ale na fandovských stránkách GTRblog se objevily nějaké uniklé snímky a informace k verzi určené pro modelový rok 2012.

Takže, co zde máme? Všimneme si přepracovaného předního nárazníku s denními světly z LED a nového zadního difuzoru. Tyto modifikace mají snížit koeficient odporu vzduchu Cx ze stávajících 0,272 na 0,268 při současném zvýšení přítlaku na zadní nápravě o 10 %. Dočkáme se údajně také nových kovaných ráfků Rays snižujících pohotovostní hmotnost vozu o 12 kg a nových odstínů karoserie. Podle GTRblogu jsou v plánu také decentní úpravy interiéru, podvozku a pohonné jednotky, ovšem zatím bez potřebných detailů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R nodeového roku 2012 už není tajemstvím  Foto: GTRblog

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků