Nissan GT-R v provedení GT3 za ceny od 7,5 mil. Kč

Tovární specialista na závodní úpravy Nismo představuje závodní speciál Nissan GT-R GT3 určený soukromým týmům.

Nissan GT-R patří k novodobým ikonám supersportovních silničních automobilů, ale svůj potenciál má také v čistě závodním nasazení. To již několik let dokazuje zvláště tvární oddělení Nismo, jež je schopno vozy GT-R upravit pro potřeby různých druhů závodů. Již koncem loňského roku jsme vám představili verzi Nissan GT-R RC pro seriály GT4, GTS nebo Grand Am.

Zajímavosti | Technika | Premiéry | Sportovní auta | Nissan | Kupé | Sport

Nissan GT-R 2012: dále vylepšená ikona

Náležitě movití příznivci automobilových závodů však mohou nově zakoupit model Nissan GT-R v úpravě pro kategorii GT3, na jehož přípravě se podílela také společnost JRM (JR Motorsports). Výrobce podle svých slov tento vůz dále přizpůsobí konkrétním požadavkům zákazníka.

Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R Nismo GT3

Těšit se můžete také na závodní pérování se stavitelnou charakteristikou. O pohon se stará lehce podladěný standardní šestiválec s výkonem 530 koní (390 kW) a točivým momentem 612 Nm, což je o 20 koní a 20 Nm méně než v sériovém provedení. I přes instalaci potřebných bezpečnostních prvků však GT-R Nismo GT3 vyniká pohotovostní hmotností 1 300 kg, jež v kombinaci se závodní šestistupňovou převodovkou s poloautomatickým řazením a dalšími ryze závodními úpravami nabídne špičkové jízdní výkony.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 136 500 km
Cena: 85 000 Kč
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 47 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 205 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků