Nissan GT-R SpecV nakonec oficiálně i v Evropě, v počtu 40 kusů

Nissan GT-R ve své vylepšené verzi s přívlastkem SpecV byl původně určen pouze pro japonský trh, avšak o víkendu nám automobilka mohla s radostí oznámit fakt, že pár šťastlivců se jej dočká i na starém kontinentu. Oficiálně bude pro Evropu určeno pouhých 40 kusů, což má i svou jasnou symboliku, jelikož právě letos uběhlo 40 let od výroby prvního Nissanu nesoucího označení GT-R.

GT-R SpecV není až takovou novinkou, takže jeho hlavní vlastnosti si jen krátce zopakujme. Model oproti běžné verze disponuje vícerými karbonovými doplňky a přišel o zadní sedadla, díky čemuž se podařilo solidně snížit hmotnost. O lepší brzdné vlastnosti se postará sada keramických brzd Brembo, o lepší zvuk titaniové výfukové potrubí a o lepší „posezení“ za volantem skořepinové sedadla Recaro. Navíc, SpecV se oproti sérii může pochlubit 20-ti palcovými ráfky Ray a pneumatikami s lepší přilnavostí.
I navzdory tomu, že maximální výkon je s běžně prodávaným modelem shodný, Nissan avizoval citelné zlepšení jízdních vlastností. Novinkou je ale lepší booster, který umožní krátkodobě zvýšit výkon obou turbodmychadel.
Nissan GT-R SpecV bude v Evropě k dispozici od 22. ledna 2010 za cenu kolem 138 200 eur (zhruba 3,5 milionu Kč). Jestli se nějaký ten kus oficiálně dostane do Česka či na Slovensko zatím netušíme.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Nissan GT-R SpecV
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků