Nissan GT-R SpecV nakonec oficiálně i v Evropě, v počtu 40 kusů

Nissan GT-R ve své vylepšené verzi s přívlastkem SpecV byl původně určen pouze pro japonský trh, avšak o víkendu nám automobilka mohla s radostí oznámit fakt, že pár šťastlivců se jej dočká i na starém kontinentu. Oficiálně bude pro Evropu určeno pouhých 40 kusů, což má i svou jasnou symboliku, jelikož právě letos uběhlo 40 let od výroby prvního Nissanu nesoucího označení GT-R.

GT-R SpecV není až takovou novinkou, takže jeho hlavní vlastnosti si jen krátce zopakujme. Model oproti běžné verze disponuje vícerými karbonovými doplňky a přišel o zadní sedadla, díky čemuž se podařilo solidně snížit hmotnost. O lepší brzdné vlastnosti se postará sada keramických brzd Brembo, o lepší zvuk titaniové výfukové potrubí a o lepší „posezení“ za volantem skořepinové sedadla Recaro. Navíc, SpecV se oproti sérii může pochlubit 20-ti palcovými ráfky Ray a pneumatikami s lepší přilnavostí.
I navzdory tomu, že maximální výkon je s běžně prodávaným modelem shodný, Nissan avizoval citelné zlepšení jízdních vlastností. Novinkou je ale lepší booster, který umožní krátkodobě zvýšit výkon obou turbodmychadel.
Nissan GT-R SpecV bude v Evropě k dispozici od 22. ledna 2010 za cenu kolem 138 200 eur (zhruba 3,5 milionu Kč). Jestli se nějaký ten kus oficiálně dostane do Česka či na Slovensko zatím netušíme.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Nissan GT-R SpecV
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 189 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků