Nissan GT-R: s 580 koňmi od Avus Performance rovnou na pohřeb

U Avusu se pustili do modifikace oblíbeného sportovního vozu Nissan GT-R. Jeho černou karosérii potáhli speciální matnou vinylovou fólií (v hodnotě 2 499 Euro), čímž vůz dostal skutečně smrtící vzhled. Nezůstalo ale jen u něj, podvozek osadili novými pružinami a tlumiči (1 299 Euro) a dvacetipalcovými litými ráfky (999 Euro) s rozšířením rozchodu na obou nápravách (349 Euro). Zatímco zvenčí upravený vůz působí snad až příliš střízlivě, nelze totéž říci o motoru. Ten je osazen novou řídicí jednotkou (1 899 Euro) a sportovním výfukovým traktem (998 Euro). Díky těmto modifikacím dosahuje dvojitě přeplňovaný šestiválec s objemem 3,8 l výkonu 580 koní (425 kW) a točivého momentu 700 Nm.

Ačkoli zatím nejsou známy dynamické parametry tohoto vozu, jistě budou působivé. Výchozí sériové provedení totiž vykazuje výkon „jen“ 485 koní (355 kW) a točivý moment vrcholící „zanedbatelnou“ hodnotou 588 Nm... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R od Avus Performance
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků