Nissan GT-R: s 580 koňmi od Avus Performance rovnou na pohřeb

U Avusu se pustili do modifikace oblíbeného sportovního vozu Nissan GT-R. Jeho černou karosérii potáhli speciální matnou vinylovou fólií (v hodnotě 2 499 Euro), čímž vůz dostal skutečně smrtící vzhled. Nezůstalo ale jen u něj, podvozek osadili novými pružinami a tlumiči (1 299 Euro) a dvacetipalcovými litými ráfky (999 Euro) s rozšířením rozchodu na obou nápravách (349 Euro). Zatímco zvenčí upravený vůz působí snad až příliš střízlivě, nelze totéž říci o motoru. Ten je osazen novou řídicí jednotkou (1 899 Euro) a sportovním výfukovým traktem (998 Euro). Díky těmto modifikacím dosahuje dvojitě přeplňovaný šestiválec s objemem 3,8 l výkonu 580 koní (425 kW) a točivého momentu 700 Nm.

Ačkoli zatím nejsou známy dynamické parametry tohoto vozu, jistě budou působivé. Výchozí sériové provedení totiž vykazuje výkon „jen“ 485 koní (355 kW) a točivý moment vrcholící „zanedbatelnou“ hodnotou 588 Nm... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R od Avus Performance
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků