Nissan GT-R: Ještě jeden facelift, nová generace až za tři roky jako hybrid

Nissan příští rok představí ještě jeden poslední facelift pro kupé GT-R, než dorazí nová generace. Ta měla původně přijít už v roce 2016, ale vysoce postavený manažer automobilky řekl magazínu Autocar, že Nissan ještě ani nezačal pracovat na designu a že dříve než za tři roky nové auto nebude.

Nissan nicméně už pracuje na pohonném ústrojí pro nové GT-R. Má se jednat o hybridní pohon, ale jak se stalo u sportovně zaměřených aut módou, nepůjde ani tak o emise, jako spíše o ještě větší výkon. Těžko ale spekulovat nad konečnými čísly.

Zajímavosti | Video | Fascinace | Nissan

Video: Je tohle Nissan GT-R budoucnosti?

Poslední silniční verze Nissanu GT-R, upravený model Nismo, posílá na všechna kola výkon 441 kW (600 koní). Je možné, že facelift dostane buď tento motor, nebo ještě trošku posílí, ale skutečně se nedá odhadnout, jaká čísla nabídne nová generace označovaná jako R36.

S vývojem hybridního pohonu pro Nissan GT-R (R36) pomáhá údajně i Williams a auto si opět zachová motor vpředu a pohon všech kol. Design se inspiruje v konceptu Vision 2020 Gran Turismo, který můžete znát buď ze závodního simulátoru Gran Turismo 6 nebo letošního festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků