Nissan dále trápí německou konkurenci agresivní kampaní

Na tomto místě jsme vás informovali o pozdvižení, které letos na Goodwoodu vzbudil Nissan se svojí reklamní kampaní namířenou proti německým sportovním vozům. Jejím cílem je propagace modelů 370Z a GT-R, které nabízejí „vynikající jízdní výkony a přitom stojí méně než konkurence z Německa.“

Lidé od Nissanu ale nápady nešetří a goodwoodským pozdvižením zdaleka neskončili. Londýn například křižuje Audi TT-S s nápisem „Dražší, pomalejší a slabší než Nissan 370Z“, ale potkáte zde i Porsche Cayman nesoucí slogan „Přál bych si být tak rychlý jako Nissan 370Z“. Pravdou totiž je, že kupé 370Z zrychlí z klidu na 100 km/h za 5,3 s, přičemž TT-S to trvá 5,4 a Caymanu dokonce 5,8 s. Z připojených snímků je patrné, že výše zmíněné německé vozy postrádají emblémy svých výrobců, což je důsledkem hrozby soudního stíhání ze strany Porsche.

Model
Výkon v koních
Zrychlení 0 - 100 km/h
Základní cena, Velká Británie
Nissan 370Z Coupe (manuál)
328
5,3 s
£28,345
Audi TT-S Coupe (manuál)
272
5,4 s
£34,760
Porsche Cayman Coupe (manuáll)
265
5,8 s
£37,261
BMW Z4 sDrive30i (manuáll)
258
5,8 s
£33,830


Tip:
Je Nissan 370Z opravdu tak dobrý? Přečtěte si náš test.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
I takto to dnes vypadá v Londýně...
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků