...problem nie je samotny CO2, z ktoreho bola medzicasom spravena zlucenina, ktora si aspon podla medii nema co vycitat s trebars takym yperitom. Tato umelo, kvoli zisku samozrejme, rozputana propagandisticka masaz je uz naozaj trapna. Problem je niekde inde, a to dobre vedia ti z tej saubandy, ktora nepodpisala kjotsky protokol. Okrem ineho teda. A trikrat hadajte, kvoli comu.
Ale i rostliny a živí tvorové produkují CO2, nebylo by rovnou lepší přírodu vykácet a zabetonovat, zvířata postřílet a vycpat a nechat zde jenom lidi?.... Na těch zbývajících pár týdnů.....
Pokud to vypouští jen malé množství oxidu uhlicitého jako při při spalování zemního plynu nebyl by to problém.
Palivové články na etanol přece nejsou nějaká extra novinka..... možná v japonsku.
Jen jestli tam nebude i jiný háček - třeba v efektivitě získání elektrické energie z uvedeného článku. Jestli je to lepší, stejné nebo horší, že kdyby ten ethanol přímo shořel třeba ve spalovacím motoru?
Efektivita elektrického článku je 80%, efektivita elektromotoru asi 90%, celková efektivita systému je tedy asi 70%, přičemž efektivita spalovacího motoru je 35%. Systém palivový článek-baterie-elektromotor je tedy 2x účinnější. problémem je nízný výkon palivového článku, že se jím nedá rovnou pohánět motor a musí tam být baterie, která se průběžně dobíjí článkem.. Výkon článku rozumné velikosti je asi 5kW, takže když budete chtít někam hodinu jet výkonem 50kW, musíte 10hodin dobíjet.
Efektivita se dnes měří úplně jinak - podle zisku výrobce.
Což teprve provoz aut na vodík, díky výrobě vodíku pro ně vznike daleko víc CO2 než ze samotnejch spalováků.
No páni ono to vypouští CO2 zabijáka všeho. To se musí hned zakázat či minimálně zdanit či regulovat. :-D Kdy asi to samé potká lidi? Však v každém našem výdechu je také CO2 (ač jen 4%)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.