Toyota a GM hodlají v časovém horizontu dvou let nabídnout nový typ hybridů s přívlastkem plug-in. V praxi to neznamená nic jiného, než to, že baterie svého hybridního vozu budete moci dobít prostřednictvím zapojení kabelu do elektrické zásuvky. Pohled na toto řešení nabídla třeba automobilka Volvo, která na loňském frankfurtském autosalonu představila model C30 plug-in.
K této „dvojce“ vyvíjející plug-in hybridy se však možná časem přidá i další velký hráč, a sice automobilka Nissan, která jen před několika týdny představila svůj první prototyp hybridního pohonného systému, který se má do sériové výroby dostat až v roce 2010. Podle slov mluvčího, automobilka stále hledá další možnosti alternativního pohonu a je velice pravděpodobné, že nastávající hybrid bude právě z kategorie plug-in.
V každém případě má však Nissan, co se týče segmentu hybridních vozů, před sebou ještě dlouhou cestu. Testovací Infiniti G35 se zmiňovaným hybridním ústrojím byl prý plný nedostatků, které se zvenčí projevovaly zejména zvýšenými vibracemi motorové části a trháním při aktivaci systému regenerativního brzdění.
Testovací Infiniti G35