Nádherné. Zjevně jsou si jistí, že to mechanicky a aerodynamicky bude fungovat. Ale proč ne, spalovací motory v LMP1 mají do 500 koní, což snad přední náprava zvládne, a těch dalších pár set hybridních tam můžou poslat přesně když to půjde.
Nissan si posledné roky roby s Le Mans reklamné laboratórium. Ale reálne o pódium nebojuje. Je to dobre alebo zle ?
Jestli reklamní laboratoří myslíš předloňské DeltaWing, tak to se celkem úspěšně účastní ALMS (vlastně Tudor Championship, nebo jak se to jmenuje). Je pravda že loňský ZEOD vyšuměl do ztracena. Ale Nissan například působí jako majoritní dodavatel motorů pro kategorii LMP2. O letošním GTR LM nevíme vůbec, jak na tom je s výkoností, tak je zbytečné zatracovat ho dopředu, nemyslíš?
Ako vzdy - pre niekoho dobre, pre niekoho zle :) mne sa paci, ze je to nieco celkom ine, ako maju ostatni a nemyslim len vzhlad, ale hlavne koncept pohonnej jednotky. Vsetci styria maju cosi ine. A nikto im do toho nepinda, ze ten zvuk je otrasny, alebo ze by to malo mat aspon 1000 koni.
Nikdo nepindá, protože zvuk je OK a výkon není od 1000 koní daleko. Loňská Toyota teoreticky dala ze všech zdrojů dohromady přesně 1000 k.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.