Nissan 370Z v úpravě Nismo se již rýsuje

Fandové ultimativních japonských sporťáků se již brzy dočkají. O další kreaci od Nisma víme konečně vše podstatné.

Finální verze nového Nissanu 370Z ještě ani nebyla pořádně známá, ale příznivci ladičské společnosti Nismo již živě diskutovali o jeho konverzi s typicky nekompromisním vzhledem. Oficiální snímky Nissanu 370Z již naštěstí známe, psali jsme o něm třeba na tomto místě, ale o plánované modifikaci od Nisma máme zatím jen kusé informace. A doplnit je můžeme pokoutně získanými kopiemi připravovaného katalogu. Nový Nissan 370Z by se měl oficiálně představit na lednovém autosalonu v Los Angeles a prodeje by měly být zahájeny bezprostředně poté.

Jisté je, že nový paket Nismo určený pro Nissan 370Z se bude jmenovat S-Tune. Před několika týdny se objevil první snímek zadního pohledu takto upraveného vozu, z něhož byly patrny nové karosářské panely po stranách, stavitelný zadní spoiler ži nový difuzor v nárazníku, kombinovaný s třetím brzdovým světlem. Nové snímky však již ukazují, jak bude S-Tune 370Z vypadat zepředu. Záběry z nového japonského katalogu ukazují části paketů S-Tune Aero a Performance a ve svém závěru zřejmě také budoucí ceny. Zde se hovoří o variantách S, T a ST a celková cena takto upraveného vozu by se měla dostat za hranici 35 000 dolarů v závoslosti na rozsahu provedených úprav.

Nismo je oficiálním interním úpravcem automobilky Nissan a jedná se o zkratku Nissan Motorsport. Toto oddělení úzce spolupracuje přímo s vývojovými kancelářemi, takže může vyvíjet modifikace přímo odpovádající původním konceptům a zdůrazňující přirozeného ducha vozů Nissan. V živé paměti máme třeba jeho působivou kreaci pro jedinečný model GT-R, jež se vyznačuje kompletní škálou úprav včetně modifikací pro zlepšení výkonu, aerodynamiky a interiéru.

Sady úprav pro Nissan 370Z budou přitom vycházet z podobných konceptů jako u typu GT-R. Těšit se proto můžeme na v podobném duchu vedené rozšíření přídě s „lízátkem“ pod nárazníkem, prahové spoilery, chrániče zadních blatníků, nový výfukový systém vyrobený z nerezové oceli, kované ráfky nismo LMZ5 o průměru 19 palců, tužší pérování či vylepšené brzdy. Pokud svůj vůz typu 370Z svěříte Nismu, můžete si být jisti, že bude v těch nejlepších rukou a v provozu jistě nesplynete s davem. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z v úpravě Nismo
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků