Nissan 370Z v úpravě Nismo se již rýsuje

Fandové ultimativních japonských sporťáků se již brzy dočkají. O další kreaci od Nisma víme konečně vše podstatné.

Finální verze nového Nissanu 370Z ještě ani nebyla pořádně známá, ale příznivci ladičské společnosti Nismo již živě diskutovali o jeho konverzi s typicky nekompromisním vzhledem. Oficiální snímky Nissanu 370Z již naštěstí známe, psali jsme o něm třeba na tomto místě, ale o plánované modifikaci od Nisma máme zatím jen kusé informace. A doplnit je můžeme pokoutně získanými kopiemi připravovaného katalogu. Nový Nissan 370Z by se měl oficiálně představit na lednovém autosalonu v Los Angeles a prodeje by měly být zahájeny bezprostředně poté.

Jisté je, že nový paket Nismo určený pro Nissan 370Z se bude jmenovat S-Tune. Před několika týdny se objevil první snímek zadního pohledu takto upraveného vozu, z něhož byly patrny nové karosářské panely po stranách, stavitelný zadní spoiler ži nový difuzor v nárazníku, kombinovaný s třetím brzdovým světlem. Nové snímky však již ukazují, jak bude S-Tune 370Z vypadat zepředu. Záběry z nového japonského katalogu ukazují části paketů S-Tune Aero a Performance a ve svém závěru zřejmě také budoucí ceny. Zde se hovoří o variantách S, T a ST a celková cena takto upraveného vozu by se měla dostat za hranici 35 000 dolarů v závoslosti na rozsahu provedených úprav.

Nismo je oficiálním interním úpravcem automobilky Nissan a jedná se o zkratku Nissan Motorsport. Toto oddělení úzce spolupracuje přímo s vývojovými kancelářemi, takže může vyvíjet modifikace přímo odpovádající původním konceptům a zdůrazňující přirozeného ducha vozů Nissan. V živé paměti máme třeba jeho působivou kreaci pro jedinečný model GT-R, jež se vyznačuje kompletní škálou úprav včetně modifikací pro zlepšení výkonu, aerodynamiky a interiéru.

Sady úprav pro Nissan 370Z budou přitom vycházet z podobných konceptů jako u typu GT-R. Těšit se proto můžeme na v podobném duchu vedené rozšíření přídě s „lízátkem“ pod nárazníkem, prahové spoilery, chrániče zadních blatníků, nový výfukový systém vyrobený z nerezové oceli, kované ráfky nismo LMZ5 o průměru 19 palců, tužší pérování či vylepšené brzdy. Pokud svůj vůz typu 370Z svěříte Nismu, můžete si být jisti, že bude v těch nejlepších rukou a v provozu jistě nesplynete s davem. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z v úpravě Nismo
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků