Nissan 370Z Roadster se odhaluje, na poslední chvíli (první foto)

Těsně před otevřením bran newyorkského autosalonu vypustil Nissan do světa první dvě fotografie nové karosářské verze modelu 370Z. V podstatě nás na nich ale nemá co překvapit, jelikož proti model kupé, ani svému „otevřenémi” předchůdci nenabízí prakticky žádné zásadní inovace.

Pod kapotu tomuto letnímu sportovci se dostal gregát z verze kupé, takže jej pohání 3,7 litrový šestiválec s výkonem 244 kW/332 koní při 6 800 ot./min. I u tohoto typu je k dispozici šestistupňová manuální převodovka, nebo nový sedmistupňový automat, za který si už ale zájemce bude muset připlatit.
O něco vyšší bude samozřejmě i cena, která je zatím odhadována na 29 930 dolarů (zhruba 540 000 Kč). Lavina dalších informací nás zcela jistě nezavalí ani po představení, očekávat ovšem můžeme sérii kvalitnějších fotografií a upřesnění klíčových technických parametrů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nissan 370Z Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků