Nissan 370Z od Senner Tuning: Asphalt Surfer

Firma Senner Tuning připravila svoji adaptaci sporťáku Nissan 370Z. Říká ji podivně, představené úpravy ale dávají smysl.

Zdá se, že se tímto projektem německý ladič Senner Tunning opět pouští na tenký led. Dosud totiž neblaze proslul především svojí loňskou stavbou na bázi Audi RS6, kterou pojmenoval White Power, tedy Bílá síla. Jakkoli odmítáme chápat, co je špatného spojení slov bílá a síla, jde-li o bíle lakovaný silný vůz, mohou se i v případě tohoto Nissanu opět najít někteří, jež budou v ambivalentní povaze bílého laku v kontrastu s jménem Asphalt Surfer hledat „skryté významy“... Ale pojďme raději k faktům.

V poslední době se u Senner Tuningu soustředili především na šlechtění vozů z Ingolstadtu. Letos v červnu jsme psali o jejich konverzi Audi S5 Sportback, na počátku září jsme zmínili také jejich práci na téma Audi A1. Nyní se vrhli více na východ. Nissan 370Z, který jsme pro vás testovali na tomto místě, se dočkal řady decentních modifikací a označení Asphalt Surfer. Použití nového programu řídicí jednotky, sportovního sání a účinnějšího chlazení stlačovaného vzduchu vyústilo ve zvýšení výkonu z výchozích 331 koní (243 kW) na 365 koní (268 kW) a točivého momentu z 366 na výsledných 400 Nm. Nový výfuk s párem koncovek o průměru 63,5 mm vozu přidává nejen na zvuku, ale také na vzhledu, na jehož krášlení se podílí rovněž „kompozitními“ fóliemi potažená zrcátka a sloupky B, jakož i černě lakované vnitřní strany obou nárazníků. 

U Senneru navíc instalovali dvacetipalcové ráfky Barracuda ze sortimentu Tzunamee Racing, jež jsou k mání v bílém a černém lakování a obouvají pneumatiky o rozměru 245/35 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Na přání se vzadu objeví ráfky ještě širší, jež hostí obutí s rozměrem 285/30 R20. Vylepšení interiéru jsou pouze velmi decentní a omezují se prakticky pouze na polepy rámečků přístrojového panelu s vzhledem uhlíkových kompozitů.

Společnost Senner Tuning tvrdí, že zákazník může s jejich pomocí přestavět tuctový Nissan 370Z k plnému obrazu svému, takže jeho stroj může klidně vypadat dočista jinak než vůz na snímcích. Za kolik vám u tohoto úpravce postaví vůz zrovna podle vašeho gusta, na to se musíte přeptat sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z od Senner Tuning jménem Asphalt Surfer
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků