Nissan 370Z: facelift a nová série GT Edition

Automobilka Nissan v Ženevě takřka bez povšimnutí představila modernizované provedení svého populárního modelu 370Z.

Důvod je prostý, neboť se ženevská expozice Nissanu soustředila především na prezentaci zajímavé studie čistě elektricky poháněného kupé Nissan Esflow. Proto zpráva o dalším vylepšení sériového sportovního modelu 370Z v lomozu okolo Esflow bezmála zanikla. Řeč je pochopitelně o evropské verzi, která se v modelovém roce 2011 může pochlubit detailními modifikacemi podvozku, převodovek a vybavení, navíc se v nabídce objeví nový výbavový stupeň GT Edition. Připomeňme, že sportovní řada „Z“ vloni oslavila své čtyřicáté výročí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nový Nissan 370Z těží z předností nově odladěných tlumičů pérování, které mají zajistit lepší kompromis mezi jízdním komfortem a stabilitou ve vysokých rychlostech. Podle vyjádření automobilky Nissan připravili konstruktéři z evropského technického centra Nissan Technical Centre Europe (NTCE) tyto modifikace proto, že průměrné jízdní rychlosti jsou v Evropě údajně vyšší než na jiných kontinentech. Zároveň se při přípravě Nissanu 370Z modelového roku 2011 soustředili na omezení přenosu hluku a vibrací do interiéru. Příplatková sedmistupňová automatická převodovka dostala režim pro jízdu na kluzkém povrchu, vůz se pak rozjíždí na druhý rychlostní stupeň a elektronika omezuje otáčky motoru tak, aby minimalizovala prokluz kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ve výbavě se nyní objevují hlídání poklesu tlaku v pneumatikách a couvací kamera jakožto součást satelitního navigačního systému Nissan Premium Connect. V souvislosti se změnami bude Nissan 370Z Coupe k dispozici také ve výbavovém stupni GT Edition. Zákazník má na výběr z barevných odstínů Metallic Black, Pearl White a Black Rosse, jež budou ve všech případech doplněny kontrastními vodorovnými pruhy na bocích karoserie (barva Black Rose je dodávána výhradně pro model GT Edition). Vzhled exteriéru doplňují nová kovaná devatenáctipalcová kola Rays s antracitovým lakováním, které nahrazují standardní ráfky o průměru 18 palců.

Tip: Nissan 370Z jsme pro vás testovali na tomto místě

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků