A jaký je teda závěr ? Podařilo se Nissanu dokázat, že elektrický pohon a požadavky na okruhový závodní speciál se sice v principu nevylučují, ale že v praxi je to stejně nepoužitelné ?
Tak závodní auto, jo? :-))Vyrábět závodní auta s takovými parametry by se mělo zakázat, protože je to naprosto zbytečné plýtvání.
První závodní elktromobil byla TESLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myslel jsem si, že Leaf Nismo RC je takové to autíčko na dálkové ovládání... To by totiž odpovídalo možnostem pohonu na baterie (80% hmotnosti baterky a zbytek autíčko).
Uf, elektromotor i baterie pocházejí ze silničního Leafu, tady jsou nasazeny v mnohem lehčím autě a stejně mají problém vydržet pouhých dvacet minut v podstatě nepříliš rychlé jízdy ? Kolik potom vydrží originál ?a ješté pár poznámek:- motor s točivým momentem od nulových otáček samozřejmě výhodu má, ale prakticky jen tu že pro rozjezd nepotřebuje spojku. Jinak v nulových otáčkách je nulový i výkon.- pochybuji že zmíněné lepkavé obutí je zatíženo momentem na kolech pouhých 280 Nm. Ve skutečnosti tam bude těch newtonmetrů kolem 2000 a ty vydrží od nuly do cca 40 km/h a teprve pak budou plynule klesat až do konečných cca 550 Nm při maimálce 150 km/h. Vyplývá to přece jasně z přiložených technických údaů.
Samozřejmě. Každému, kdo si někdy projel závodní okruh a viděl tu spotřebu paliva musí být nad slunce jasnější, že přes baterie cesta k závodění nevede. A pokud si už někdo uvědomí energetické nároky na závodní auta, zároveň v krystalicky čisté podobě spatří impotenci stávajících elektromobilů.Představy některých o jejich výměně jsou také zcestné. Není nic horšího, než častá nutná zastávka v boxech, která by byla soutěží mechaniků týmů. Nuda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.