Nismo už chystá úpravy pro Nissan 370Z (první foto)

Krátce po představení sériové verze Nissanu 370Z pronikl na internet i první snímek upravené verze, kterou nemá na svědomí nikdo jiný, než úpravárenská divize Nismo. Ta dopřála této horké novince nejen slušivý bodykit ale i několik technických vylepšení, které budou zřejmě výkonnostně (ale i cenově) odstupňovány. Na detaily si však ještě budeme muset nějaký ten týden počkat.

Nismo v současnosti nabízí úpravy pro všechny osobní vozidla se znakem Nissanu na přídi, přičemž v její portfoliu nechybí ani několik variant pro tolik ozpěvované GT-R. Model 370Z však bude určitě patřit k daleko upravovanějším modelům a objeví se dokonce i v dalším dílu Need For Speed, který se opět bude nést ve znamení velkých „pluhů“, křídel a neony zdobených podvozků.

Klepněte pro větší obrázek
Nismo 370Z
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek