Nismo připravuje sadu úprav pro Nissan GT-R

Nissan GT-R je od svého debutu častován samými superlativy. Vždy je ale co zlepšovat a o tom se nás bude snažit přesvědčit Nismo, dvorní úpravce automobilky Nissan, který má na svědomí celou plejádu pořádně vyladěných modelů.

Nismo bude nabízet hned tři stupně úprav, nabídka začíná jemnou úpravou „street“, pokračuje silnější „advanced“ a nabídku uzavírá okruhová specialitka „racing“, která však bude určena pouze na okruhy. Úpravce kromě toho nechává svým zákazníkům volnou ruku při výběru rozličných volitelných dílů. Nissan GT-R bude mít ve všech stupních upravený podvozek, výfuk, sání, turbo, brzdy a chladící soustavu. Zárukou kvality je přitom spolupráce Nisma s Nissanem a podrobné testování každého použitého dílu.

První modifikované GT-R bude představeno 20. srpna a tento tuning si budou moci dopřát zatím jen Japonští zákazníci.

Klepněte pro větší obrázek

Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 189 000 Kč
Nissan Qashqai 1.598
Rok výroby: 2007
Stav: 129 441 km
Cena: 164 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

dnes | Milan Lažanský
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků