Nismo představilo sadu úprav pro Nissan GT-R

A je to tady. Nismo právě upřesnilo informace o svých vylepšeních pro Nissan GT-R. Japonský drahokam se dočkal řádného vybroušení.

A stalo se tak právě v den, kdy jeden z našich čtenářů v diskusi k článku o úspěchu Viperu ACR na Nürburgringu tvrdil, že prý ať jen počkáme, až Nismo, dvorní ladič u Nissanu, zapracuje na Nissanu GT-R. Nissan od představení tohoto modelu průběžně představil různé prvky doplňkových výkonnostní výbavy, ale teprve nyní přichází jejich ucelený set. Zatím je k dispozici pouze na trhu v Japonsku a stojí nezanedbatelných 50 200 dolarů.

Nismo svůj paket podtrhlo instalací upraveného podvozku (Chassis Package), jenž sestává ze stavitelných tlumičů Bilstein Damptronic, tužších pružin Nismo a dvacetipalcových tvrzených ráfků Rays o šířce 9,5 palců vpředu a 10,5 palců vzadu. Interiéru dominují anatomická sedadla Recaro podepsaná Nismem a čalouněná kůží. I přes svůj takřka závodní charakter obsahují boční airbagy, ale postrádají elektrické nastavování, čímž se podařilo uspořit 6 kg hmotnosti. 

Výfukový systém byl modifikován rozsáhlým použitím slitin s příměsí titanu a pod vozem je opatřen kompozitovým krytem pro snížení odporu vzduchu. Na veškeré úpravy se vztahuje záruka na tři roky, nebo do ujetí 60 000 km, jež je platná dokonce i v případech, že modifikované díly poškodíte třeba na okruhu. Nevýhodou je, že pro udržení záruky budete muset každý rok svůj upravený Nissan GT-R posílat do autorizovaného servisního centra Nismo, kde projde důkladnou posezónní prohlídkou...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nismo Nissan GT-R

 

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků