Nismo představilo sadu úprav pro Nissan GT-R

A je to tady. Nismo právě upřesnilo informace o svých vylepšeních pro Nissan GT-R. Japonský drahokam se dočkal řádného vybroušení.

A stalo se tak právě v den, kdy jeden z našich čtenářů v diskusi k článku o úspěchu Viperu ACR na Nürburgringu tvrdil, že prý ať jen počkáme, až Nismo, dvorní ladič u Nissanu, zapracuje na Nissanu GT-R. Nissan od představení tohoto modelu průběžně představil různé prvky doplňkových výkonnostní výbavy, ale teprve nyní přichází jejich ucelený set. Zatím je k dispozici pouze na trhu v Japonsku a stojí nezanedbatelných 50 200 dolarů.

Nismo svůj paket podtrhlo instalací upraveného podvozku (Chassis Package), jenž sestává ze stavitelných tlumičů Bilstein Damptronic, tužších pružin Nismo a dvacetipalcových tvrzených ráfků Rays o šířce 9,5 palců vpředu a 10,5 palců vzadu. Interiéru dominují anatomická sedadla Recaro podepsaná Nismem a čalouněná kůží. I přes svůj takřka závodní charakter obsahují boční airbagy, ale postrádají elektrické nastavování, čímž se podařilo uspořit 6 kg hmotnosti. 

Výfukový systém byl modifikován rozsáhlým použitím slitin s příměsí titanu a pod vozem je opatřen kompozitovým krytem pro snížení odporu vzduchu. Na veškeré úpravy se vztahuje záruka na tři roky, nebo do ujetí 60 000 km, jež je platná dokonce i v případech, že modifikované díly poškodíte třeba na okruhu. Nevýhodou je, že pro udržení záruky budete muset každý rok svůj upravený Nissan GT-R posílat do autorizovaného servisního centra Nismo, kde projde důkladnou posezónní prohlídkou...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nismo Nissan GT-R

 

Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků