Never give up, never surrender. :-D
Taky mě to hned napadlo ;-)
Když v roce 1953 Chevrolet Division představil Corvette, o žádný "ostrý" vůz se nejednalo. Byl vybavený řadovým šestiválcem z pick-upu.Dravost začala vzrůstat až po instalaci V8.
To je historicka deformace, stejne to bylo s Mustangem. Naprosta vetsina jich taky mela na tehdejsi dobu uplne bezny motory. V8 ve vetsim objemu byla luxus a to auto se stalo modlou kvuli tomu, ze slo usetrit na naprosto oholenyho Mustanga s V8 a pak ho neuveritelne vysperkovat podle toho jak byly penize. Zakladni motory byly radovy 6valce a pozdejc "maly" V8
Ad Jerry12: Ano, to je pravda, jenže Mustangy se již od začátku výroby nabízely volitelně s ř6 a V8 - byť zpočátku jen 289 cu.i. Konkurenční T-Bird také nastoupil s V8, ale Vette měla na "výběr" jen ten šestiválec + dvoustupňový automat, a třeba ve srovnání s (o tři roky starším) Muntzem Jet, který používal motory Cadillac, to bylo nedostatečné.Chevrolet Division ostatně takový motor dříve ani neměl. První vlastní V8 přišel až s modelovým ročníkem ´55, ačkoliv byl ve vývoji již před válkou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.