New York 2016 živě: Jaguar znovu ukázal vrcholný F-Type SVR

Autosalon v New Yorku se pomalu rozjíždí. Na odhalení všech hlavních novinek se ale ještě čeká, takže si můžeme čas zkrátit zopakováním něčeho, co už Evropa viděla. Třeba vrcholnou verzí Jaguaru F-Type, která se po světové premiéře v Ženevě podívala také na aktuální americký autosalon.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Ženeva 2016 | Kabriolety | Jaguar

Jaguar F-Type SVR s pohonem všech kol se ukazuje na dalších fotkách

V souvislosti s americkou premiérou stojí za pozornost především video, které Jaguar u této příležitosti zveřejnil a které krásně dokumentuje zvuk, jakým inženýři tohle auto opatřili. Ostatně, přesvědčte se na „vlastní uši“.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Jaguar

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Jaguar F-Type SVR dostal přeplňovaný pětilitrový osmiválec, který v tomto případě nabízí 423 kW (575 k) a vrchol točivého momentu 700 Nm. Akcelerace z nuly na 100 km/h je záležitostí na 3,7 s a nejvyšší rychlost dosahuje na 322 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků