New York 2016 živě: GLC Coupé je tady. Prodej začne na podzim

Další očekávanou novinkou autosalonu v New Yorku byl Mercedes GLC Coupé, který se stejně jako Mazda představil v předvečer oficiálního zahájení této akce. A to znamená, že si nového konkurenta pro BMW X4 můžeme prohlédnout už teď.

Sportovní auta | Autosalony | Mercedes-Benz | Design

Mercedes znovu ukazuje GLC Coupé. V New Yorku uvidíme i C 63 AMG

Popravdě řečeno, mnoho velkých překvapení GLC Coupé nepřineslo. Technika je logicky identická s klasickým GLC a design se podle očekávání téměř nezměnil ve srovnání s dřívějším konceptem. Výsledek tak hodně připomíná zmenšené GLE Coupé. Oproti GLC má provedení kupé jinak tvarovanou střechu a jiné jsou dokonce i přední sloupky.

SUV | Video | Autosalony | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLC Coupé: Podívejte se na „živé“ fotky ze Šanghaje

Vůz je celkově dlouhý 4,73 m, vysoký 1,6 m a rozvor náprav dosahuje na 2,87 m. Jen pro srovnání, klasické GLC měří na délku 4,66 m, na výšku má 1,64 m a rozvor se neliší. Mercedes slibuje výbornou aerodynamiku a dokazuje to součinitelem odporu vzduchu 0,31.

Testy | SUV | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Nabídka motorizací bude obsahovat celkem čtyři benzinové a čtyři naftové motory, dorazí také hybrid a šestiválcová verze 43 AMG, která bude v New Yorku k vidění v kontextu klasického GLC. Pro začátek si ale budeme moci vybrat mezi verzemi 220 d (125 kW/170 k), 250 d (150 kW / 204 k) a 250 (155 kW / 211 k). Vše má pohon 4Matic a automatickou převodovku. Další motorizace dorazí později.

SUV | Autosalony | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec  

Hybridní varianta nabídne celkový výkon 235 kW (320 k), schopnost jízdy v čistě elektrickém režimu a akceleraci z nuly na 100 km/h za 5,9 s. GLC 43 4Matic Coupé pak dostane přeplňovaný šestiválec o výkonu 270 kW (367 k), díky kterému pokoří stovku za méně než pět sekund.

Na trhu se nový Mercedes-Benz GLC Coupé objeví na podzim letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků