Neviditelná Škoda Felicia? V Británii žádný problém

O tom, že umění nezná hranic, jsme se už mohli přesvědčit mnohokrát a to i v úzké souvislosti s automobilovým průmyslem. Pozoruhodná novinka v těchto dnech objevila v ulicích britského města Lancashire, kde 22letá studentka umění vystavila svoji „neviditelnou“ Škodu Felicia v rámci svého projektu RecyclingLives. Paradoxně, právě „zneviditelněním“ proslulého českého vozu se snaží zviditelnit (pro některé) palčivé téma recyklování a obnovování zdrojů.

Celý vůz byl nalakován tak, aby pod jistým uhlem do velké míry splýval s okolním prostředním, studentka na něm pracovala zhruba tři týdny a její práce již přináší první viditelné výsledky. „Neviditelná Felicie“ se stává velmi častým cílem objektivů a patřiční zájem vzbudil tento projekt i v tamních médiích.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Invisible Škoda Felicia
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 57 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků