Neuvěřitelné! Citroën vyhrál statistiku spolehlivosti

37 komentářů

Dalibor
26. listopadu • 17:05

Koupil jsem nový Citroen Berlingo II Multispace a pěkně děkuji nechci, cca po 4KM bouchání na přední levé nápravě (zřejmě špatné usazený tlumič), cca po 10.000km odešlo čidlo ABS, cca po 15000KM odešly stabilizační tyče řízení, cca po 20000 odešlo turbo, cca po 25000 znovu odešly stabilizační tyče řízení, a pak malé drobnosti jako 5x měnily jednotku Bluthut, tak když bych telefonoval za jízdy a mě chyt mobil u ucha tak policajt mi může dát pokutu cca 5000Kč a -body, pokazil se mi přepínač blinkru cca v 17000KM, no raději to zkrátím, celkem jsem měl za 36 měsíců 35 závad, to znamená že jsem byl v servise každý měsíc. "Úžasné auto Citroen Berlingo II" nikdy nebrat, zadarmo drahé, za ty nervy to opravdu nestojí!!!! To vám ještě raději nebudu popisovat jak se k mému autu choval autorizovaný servis Citroen, nelegální jízdy (soukromé), automechanici si jely s mým autem pro svačinku. Má přítelkyně mi říkala, že bych mohl testovat auta, lidem co nic neslyší a říkají, že mají vše OK, ale když si sednu za volant, takového auta, tak zjistím závady o kterých nemají majitelé auta tušení.

Dalibor
19. února • 7:40

Ještě jsem zapoměl, píše se o Berlingu I a ten podle doslechu, byl dobrý. Měl jsem Berlingo II za 580.000 Kč no a dnes bych za Berlingo II nedal ani zlámanou peny.

Jirka
30. května • 21:55

zlámané Euro :-D

bafunak
19. února • 1:24

Nu, pokud je vaše zacházení s autem na úrovni vašeho slohu a gramatiky, tak chápu, že se rozpadá.

Dalibor
19. února • 7:25

Každý menusí být tak "dokonalý", jako jste vy. Opravy mám podložené servisní knížkou, ale zřejmě když jste tak "dokonalý" tak možná víte co je servisní knížka a na co ta servisní knížka slouží. Zřejmě tak špatně nepíšu, jinak by jste tomu nerozuměl, tak tu nepištevaše blákoly o slohu. Můžete dokonale znát sloh, ale můžete být v něčem jiném tupý.

bafunak
25. března • 4:43

Nu, potvrzení faktu, že prostoduchost plodí komplexy.

SIROTKA
29. července • 23:49

ja mam CITROEN C1 a je to dobre auto a mam ho ojete od carling a všetko ok - http://citroen.carling.cz/citroen-c1-nova...

Ožran
29. července • 21:45

Jaké neuvěřitelné? Čemu se podplacenej pisálek z autorevue diví? Konečně je pravda na povrchu! :-D

MTV
29. července • 12:09

Jestli to nebude tím, že v ADACu už nesedí lidi zaplacený VW koncernem... ;-) :-D

Pimpabu
29. července • 11:38

Tak pochopitelně, tohle se národu uctívačů VW zajídá.:-D Ja mám a měl jsem francouzských aut hodně a nikdy jsem, při naprosto normální údržbě neměl s žádným autem problém. A nebyla to nová auta, měla nájezdy klidně i 250tis km. A doby, kdy Škoda udělala Octavii I, která byla nesmrtelná (ale hnusná, nepohodlná... atd) jsou dávno pryč.

Radek
29. července • 9:07

Tomu klidně věřím, já mám Fiata 15 let a problém byl hlavně s tím, co bylo německé (Bosch), protože světe div se, ony ty automobilky používají v podstatě podobné díly, např. řízení motoru, ABS apod. Rozdíl je v tom, že např. ovládání škrtící klapky Bosch, kde je jen malinkatý motorek a jeden potenciometr (který se časem prostě vyběhal), stojí asi 7 tisíc (přitom to má hodnotu tak 700), náhrada se nedělá, oproti tomu alternátor z druhovýroby, který váží několik kilo, je to plný mědi + nějaká elektronika stojí polovic.Ono je to taky o tom, zda člověk to auto servisuje správně, nečeká, až se to opravdu posere, protože většina dílů se hlásí hodně dopředu, že se porouchá. Majitel VW si myslí, že auto vydrží bez servisu věčně a pak je člověk vidí stát někde u pangejtu s otevřenou hauptnou. Mne auto někde nechalo jen jednou - po 14 letech prasklo lanko spojky. Jinak jsem vždy dojel. A poslední oprava - nechci do toho moc cpát peníze, tak jsem preventivně měnil svíčky a koupil levné české od Brisk. Ten namáčknutý čudlík nahoře se vyklepal (u všech svíček), u jedné to celé vyskočilo a ještě to zničilo kabel. Pak si kupte něco levnýho.

Pilous
29. července • 8:48

Berlu II (2006) mám už 190t. km (1,6 16v). Z dosavadních poruch : termostat, spínací kontakt startéru, zapalovací lišta (šel jen na tři hrnky, ale dojel jsem),1 vinutá pružina přední nápravy, nutná repase zadní nápravy po 120t. Aktuálně najeto 100t. na E85. Za mě celková spokojenost - ano, je to laciné auto s lacinými opravami a laciným provozem :-).

Kankunen
29. července • 6:44

Neuvěřitelné je, že dokázali vymyslet statistiku, ve které vyhrál te šmejd Berlingo. Na dvou máme najeto dohromady 250t, je pravda, že se nikdy nezastavily, ale jak je vše ošizené je neuvěřitelné a furt to má nějaké mouchy.

jean
29. července • 12:01

Asi až tak ošizené nebudú, ked sa za 250t. nezastavili ...

Michal
29. července • 8:16

A proč jste si kupoval hned dva ty šmejdy? A co konkrétně je ošizené, abychom si i my ostatní na to dali příště pozor? Díky za radu.

defender110
29. července • 6:38

Ford S -max, Ford C -max, Renault, Citroen, Chevrolet......FIAT ?????? to jsou výsledky z opačné strany tabulky. Autorevue zažertovala a my jim to máme žrát? To je ještě vtipnější než článek o tom , že majitelé Škodovek jsou nejchytřejší..... B-] nepobyli jste příliš dlouho na slunci? To by vše vysvětlilo.

Pimpabu
29. července • 11:39

Tak, že jsou Škodovky kraxny posledních 10 let se ví, jen to někdo nechce vidět :-D

Michal
28. července • 21:36

Jezdíme Citroeny 12 let - Xantie, C5 I a C5 III, vše top výbavy a motorizace. Manželka AX, Berlingo II a nyní Berlingo III. Osobáky měly mouchy, ne že ne, ale nic fatálního, vždy jsem dojel a servis do druhého třetího dne. Narozdíl od kamarádů s koncernovými auty nebo BMW. Nejlepší je ta o novém Passatu 2,8 V6 Syncro, co z ročního vlastnictví (pak už to majitel nevydržel) strávil půl roku (!) v servisu. O rozvodech, váhách, DPF, prasklých svodech a hlavách v 30 tis. km u TDI ani nemluvě. To jsou pecky, jedna za druhou. Takže já se výsledku nedivím, naše nové Berlingo III má najeto 65 tis. km bez jediné závady.

Michal
29. července • 8:14

To je vidět úroveň českého diskutéra. Napíšu zkušenost, nikoli názor, něco, co jsem zažil vlastními smysly, a někdo je ochoten naklikat nesouhlas. Blbec.

Zelí
28. července • 16:22

Jakmile přesunou výrobu z francie do turecka, tak hned jde kvalita nahoru. Na tom není nic divného.

vasil
22. července • 22:50

PCA se vyrabei ve Francii-Saucho,Slovensku-Trnava,Spanelsko-Vigo;

Dral
28. července • 16:34

Ono se Berlingo vyrábí v Turecku? :o).

Zelí
28. července • 17:35

Nebo v alžíru.... to je jedno, hlavně, když to nedělají frantíci. Stejné je to u jeho souputníka rendlíka.

zog
25. února • 10:21

Vyrábí se ve Španělsku.

Ota
5. března • 12:23

mesto Vigo

fri
28. července • 15:42

Neuvěřitelné - možná pro hospodského filozofa co žij v předsudcích B-]

Jarek
28. července • 16:25

"Francouz se vždy pouze spolehlivě "podělá". Před 10 až 15 lety jsem měl postupně svého Renaulta 19 a Citroena Xantii a mezitím služební Renault Twingo. Motoricky byli bez problémů, ale co se týkalo okolních elektrických zařízení, to tvrdit nemůžu. Motorky ostřikovačů, stěračů, centrálu, osvětlení - stále bylo co opravovat. Od té doby jezdím v japonských vozech a toto vůbec neznám - vše je bez problémů. Že bych měl předsudky ??????

MTV
29. července • 11:59

Jojo, běž si na toho svýho japonce koupit nějakej díl, třeba když do Tebe někdo prcne, pak se probereš a pochopíš kde je ten rozdíl.

Jarek
29. července • 14:41

Právě že na "Japonce" takřka nic nekupuji. A to si pořizuji japonská auta s nájezdem okolo 120 tis. a jezdím s nimi do cca 200 tis. Zatím jsem na nich vyměnil snad jen brzdové kotouče, destičky a přední tlumiče. A ještě přední ložiska. Jinak si na nic nevzpomínám. A ceny mi nikterak nepřišly přemrštěné, je třeba dobře hledat na internetu. Například u těch stejných předních tlumičů ( Monroe ) na Nissan X-trail se ceny liší až o více než dvojnásobek.

Kankunen
29. července • 6:38

Tohle nikdo nechápe, frantíci berou poruchu pouze to, že se auto zastaví. Na ty kravinky dokola, které se neustále mění jsou zvyklí a říkají tomu servis a spotřebák.

Michal
29. července • 8:19

Jj, spotřebák jako brzdy, čepy, stěrače, baterie a olej, to opravdu neřešíme. Hlavně že nemusíme řešit prasklé hlavy, svody, rozvody, nefunkční DPF či poskakující dvojspojky, nebo nedej bože dvouletou záruku. To by mně trefilo.

Saj
28. července • 17:58

Tak tak..má osobní zkušenost z berlinga 2004...velké praktické auto za super nákupní peníz s dobrou výbavou. Takovej zvláštní interiér, motor 1.6i 80kw příjemnej...ale čerpadlo, imobilizer, stěrače, posilovač, podivné zadní torzní tyče či co to je, koroze, čidla, kontrolky a spoustu takovych pitomych drobnosti....

><
28. července • 15:10

Když citroen prodá 10 aut a z toho se nerozbije ani jedno, tak je to trochu něco jiného než když např. vw prodá milion aut. :-D

MTV
29. července • 11:56

Najdi si statistiky prodejů a pak si dej facku... a navíc ještě k tomu VW koncern fixluje prodejní čísla falešnými registracemi, kdy auto zaregistruje v ČR a do 160ti dnů vyveze do zahraničí. U VW group toto činí cca 30% prodejních čísel, zatímco u např. PSA je to kolem 8%.
Stačí se podívat kolem sebe, Citroenů teda fakt nejezdí málo.

mex
28. července • 15:28

Mozna by to chtělo upravit davkovani leku...

Saj
28. července • 17:56

On má s nadsázkou ale pravdu...citroen nelze srovnat s VW

LOL
28. července • 22:04

to máš recht, ať je citrón jaký chce, tak má techniku a duši, narozdíl od té nudné a defektní germánské konfekce :-DBer to samozřejmě s nadsázkou.

Doporučujeme

Články odjinud