Nenápadný Ford Focus v sobě ukrývá motor z GT-R. Pojede Pikes Peak

Uznáváme, že tento Ford Focus zase tak nenápadný není, ale vzhledem k tomu, co ukrývá ve svých útrobách, bezesporu ano. Ručně stavěný závodní stroj má uprostřed umístěný motor VR38DETT, který můžete znát zejména z Nissanu GT-R.

Navíc není úplně sériový, produkuje totiž výkon 625 kW (850 koní) a 976 Nm točivého momentu. Síla motoru poté směřuje přes šestistupňovou sekvenční převodovku Holinger MFT typu transaxle na přední kola a poté zpět do diferenciálu na zadních kolech. 

Sportovní auta | Hatchbacky | Ford | Byznys | První svezení | Ford Focus

Nový Ford Focus RS dorazil na český trh. Driftovat opravdu umí

Auto už se v loňském roce ukázalo na závodě Repco Race to the Sky na Novém Zélandu, letos má závodník Tony Quinn v plánu vyrazit na legendární Pikes Peak. Tak snad budou mít více štěstí než Jeremy Foley, který v roce 2012 děsivým způsobem havaroval právě v závodě na vrchol hory Pikes Peak.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků