Německý Triberg vyhradil stísněná parkovací místa jen mužům

Parkování je brusným kamenem sexismu; mužští motoristé rádi říkají, že ženy mají s parkováním na stísněných místech problémy. Bez ohledu na to, že některé studie potvrdily, že muži mají skutečně o něco lépe vyvinutý odhad vzdálenosti, mnoho žen parkuje bez problémů, a mnohé z těch mnohých bravurně.

Radnice německého města Triberg přesto vyčlenila dvě těsná parkovací místa jen mužům. Na starostovu hlavu se hned snesla kritika za sexismus, ale dočkal se i pochvaly za snahu o rovnoprávnost.

Starosta města Gallus Strobel je přesvědčen, že ženy by na zmíněných místech automobil zaparkovaly jen s krajními obtížemi, protože je třeba šikmo nacouvat, vyhnout se sloupu a neodřít lak o zeď.

Strobel uvedl, že dalších 12 míst na městském parkovišti s kapacitou 220 stání je vyhrazeno pouze ženám. To je v německých městech poměrně běžné. Mnohde se s nimi motoristé setkají poblíž vjezdů do podzemních garáží.

Starosta Tribergu agentuře AP řekl, že obdržel převážně kladné reakce od mužů, kteří se cítí diskriminováni parkovacími místy pro ženy. Údajně menšina „lidí bez humoru“ krok radnice kritizovala.

Zdroj: E15.cz 
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků