Německá revoluce dostává jasné obrysy. Nejlevnější známka vyjde na 10 euro

Včera kolem poledne byla v Německu podepsána koaliční smlouva mezi CDU-CSU a SPD. Podle této smlouvy by se v dohledné době mělo na dosud ničím neomezených německých dálnicích začít platit mýto. Tato povinnost by se ovšem týkala pouze zahraničních turistů.

Život řidiče | Byznys | Škoda Fabia

České dálnice: nekonečná příprava a nové Fabie coby součást stavby

Přestože není ještě jisté, zda nakonec opravdu plán novopečené německé koalice dojde svého naplnění, dnes už po internetu kolují první čísla, které má na svědomí německý magazín Bild. Podle něj se budou poplatky za německou dálniční známku pohybovat v rozmezí od deseti euro za deset dnů po 100 eur za rok.

Zajímavou zprávu na toto téma přináší Auto Bild. Ten uvádí, že sousední Rakousko z tohoto nápadu není vůbec nadšeno. Údajně jde o porušení práv EU, kterých se chce náš jižní soused případně domoci u soudu, takže ještě uvidíme, jak to nakonec všechno s tou minimální desítkou eur bude.

Život řidiče | Byznys

České silnice v novém. Dálniční síť se rozroste až o 300 km

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků