Nemáte zájem o Ford Focus za 130 000 Kč? S osmiválcem pod kapotou?

Ford Focus z roku 2000 je na prodej za zhruba 130 000 Kč. Na tom opravdu není nic zajímavého. Jenže tenhle exemplář není tak docela obyčejný. Jedná se o přestavbu, která z tohoto běžně vypadajícího Focusu dělá velkou specialitu. Pod kapotou totiž najdete pětilitrový osmiválec disponující výkonem 250 kW (340 k).

Sportovní auta | Hatchbacky | Ford | Byznys | Ford Focus

Focus RS se odkládá. Ford vsadí na Mustang a naftové ST

Jenže to není vše. Kromě velkého motoru dostal tento exemplář také pohon zadní nápravy a spoustu dalších úprav. Je samozřejmě otázkou, jak to celé může fungovat dohromady, nicméně zajímavé svezení to bude téměř určitě.

Auto je k prodeji aktuálně na eBay.com, přičemž poslední zájemce nabídl za vůz 6200 dolarů. Celá přestavba přitom údajně vyšla na více než 20 000 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků