Tohle už jsem četl před několika dny na jiných serverech o autech. Proč taky někdy nenapíšete něco první? :-)
A jak je na to Felicia? :-))
To je to s motorem ze sekačky???:-D
no aspon ta moja 1.6-ka, ktoru som kedysi mal celkom slusne lietala, pokutu za rychlost som tam platil celkovo 3x, z toho raz na dialnici :-D
Pořád je to ale o tom samém. Rychlá jízda není ekvivalent nebezpečnosti. Dle mého je horší nespolupráce řidičů, ignorace toho, ze na silnici nejsem sám, pomalé reakce starších spoluobčanů na situace, nerozhodnost, neschopnost předvídat, nedávání znamení o tom, že něco budu dělat či dělám (výstražná světla, blinkr dřív, něz odbočím, ...). V neposlední řadě pak spolupráce pěších a řidičů. Kdyby toto vše fungovalo, nebyl by problém jezdit rychleji, zvednout plynulost provozu, zvednout průjem v městech :-)Trošku jsem nepochopil větu "Snad jen na desátém místě se objevuje vůz, který bychom v podobné statistice vyloženě čekali - Volkswagen Golf GTI." To jako, že GTI si kupuje někdo, kdo primárně chce porušovat rychlost, ale rychlý AMG Mercedes si koupí někdo, kdo jen chce silné auto, ale nechce rychle jezdit a když rychle jezdí, je to překvapení ? :-) Každopádně jsem rád, že se na GTI nezapomělo, je to taková sociální verze rychlejšího auta :)
Jó, rychlá jízda není ekvivalent nebezpečnosti... takových už bylo, co si to mysleli. Mě jen mrzí, když nějaký takový člověk ublíží stromu kolem cesty. A že se takový lump najde každý víkend.
Máte pravdu v tom, že nejméně třetina a možná i víc řidičů zbytečně platí za nákup zrcátek a blinkrů - stejně je nepoužívají.
škoda, že není možnost při nákupu ušetřit za toto příslušenství, alespoň by to pak bylo průkazné, že nekouknul do zrcátka, nepoužil blinkr...hodně řidičů namísto blikání typu "pozor, mám v plánu odbočit" používá blinkr typu "chjo, tak jsem odbočil", nebo "nač to zapínat, dyť tu nikdo není"
Naprostý souhlas s 1. odstavcem! Nejhorší jsou ti nečitelní, rychle pryč od nich. I když i ta nečitelnost se někdy dá vyčíst :-)
Omlouvám se ženám, na jejich výkony na silnicích, které silničnímu provozu nepřispějou, se taky nesmí zapomenout.
Nechte na hlavě, žen jezdí už téměř stejně jako mužů a většina jezdí dobře. To chce jen trénink, nic víc - žádný učený z nebe nespadl. A pokud se to některá nenaučí, tak patří do stejné party se spoustou chlapů, kteří jsou na tom stejně.
Já nenapsal, jetli jsou horší, nebo lepší obecně jen proto ,že jsou to ženy, ale statistika, ač ne tedy tato zde, mluví jasně. Ženy jsou za volantem pohroma větší. Znám dobré řidičky, ale moc jich není. Je více špatných řidiček, než spatných řidičů. To, že by jim oběma pomohla praxe je nepopiratelné, ale to je jako u všeho. Neomlouvá to ale jejich výsledky (ani mužů, ani žen). Abyh si tu někdo nemyslel, neříkám tím, že jsem super řidič, kraviny dělám taky, ale snažím se u toho alespoň myslet :-)
Statistika jasně říká, že ženy mají menší nehodovost a způsobují méně přestupků, než muži.Nedodává ovšem, že ženy najezdí méně kilometrů, takže zase nevíme nic. Statistiku v přepočtu na 10 000 km zatím pokud vím nikdo nezveřejnil?
Jednak ano, problém je s nájezdem žen (nebo obecně svátečných, nezkušených řidičů žen i mužů) ale taky je problém v tom, že míň odhalených přestupků či míň prokázaných nehod neříká nic o tom, jak jsou nebezpečné (nebezpeční sváteční řidiči), tedy, že sice zaviním nehodu, ale pomohl mi k němu nějaký "talent". Taky je něco pravdy na tom, že většinu vašich chyb v provozu vyřeší ostatní řidiči (tedy třeba poruším přednost, ale ten, komu jsem vjel do úsměvu to ubrzdí), takže sice jsem nic nezavinil, ale byl jsem nebezpečný okolí.Ale asi nemá smysl to rozebírat dál, jednak jak tu bylo řečeno, statistiky se dají ohnout dle potřeby a nejsou průkazné. Za mně ale zůstává zkušenost, že když vidím pochybně se pohybující automobil a následně kouknu za jeho volant, sedí tam:1. žena různého věku2. dědek3. muž, který od pohledu zdá se být mentálně poznačen
Navic jeste dostanou min pokut, protoze vetsina doparvaku jsou chlapi a pak podle pravidla:Usmev a "Dorby ven , kozy ven" to casteji ukecaji nez chlapci...
presne tak, to by se do tech stati-styk meli zapocitat!"smi se tady kourit " "kdyz se vam vejde hlava pod volant.."
a to som studoval matematiku :)) Vysvetli mi to niekto? :-) Mam to chapat tak, ze majitel jedneho konkretneho Mercedesu SL, kym prejde 100 000km na nom, je pokutovany v priemere 4.04x alebo ako? Inak, vazne to vyzera, ze ako blani jazdia stare zeny... :-)))
Vždyť je to tam vysvětleno: "Počet porušení na 100 tisíc ujetých mil vyjádřeno procentem průměru". Jestliže jim tedy vyšel nějaký průměrný počet porušení prvidel na 100tis km, tak Mercedes SL porušuje 4,04x více.
Ale jak proboha zjistili pocet poruseni na pocet mil, kdyz mi policajt pri pokute za rychlost neodecita stav tachometru, a ani pojistovan v tomto ohledeu nema nic vic nez informaci z dotazniku - kolik tisic mil rocne najedete? A do tohoto dotazniku navic kazdy lze aby doatal nejlepsi pojistku. Napise se tam 12 tisic mil a hotovo. Nikdo neuvadi vic, neb ho pojistovna Geico, nebo Progressive osolil na pojistce. Takze si ty udaje vycucali z prstu, nebo je jen tak odhadli.
100 000 mil se nerovna 100 000 km ... je to cca 162 000 km ..:D jen pro upřesnění:)) takže mi to nepřipada zas tak hrozny:))
Ale kdyz srovnavam pomerne zastoupeni, tak je celkem jedno, jestli je to x mil, x km, nebo x verst. Leda snad je jednotka s vyjadrujici delsi vzdalenosti pri stejnem cisle znamena vetsi statisticky vzorek.
Statistické údaje se dají krásně ohnout jak je potřeba. Jenom výklad o četnosti pokutování řidičů drahých aut v čr, který vyšel minulý týden a prošel i ZV zprávami vůbec nebral v úvahu to, že řidiči např. š120 , dac logan a různých domácích mazlíků najedou ročně kolem 5 tisíc km a řidiči drahých aut, které používají v rámci své profese najedou běžně 10x tolik. Takže na ujetou vzdálenost je četnost přestupků u levných aut řádově vyšší. Čili výskyt těchto levných aut na silnici představuje větší nebezpečí. Jak je vidět dá se ze stejných statistických dat udělat úplně opačný závěr.
Spise bych to videl na to, ze hluboko v Rednecklandu nebude policajt merit rychlost a tak budou mit mistne oblibene vozy nizsi prestupkovost (i kdyz spise nez rychlost by v tomhle pripade byl alkohol za volantem).S120 je v danem pruzkumu asi irelevantni a dobry ekvivalent me ne tak uplne napada. Ale i v podminkach CR je to trochu specifikum. Takove Logany podle me najezdi radove vice a srovnatelne s kde cim jinym. To, ze si zivnostnik koupi k vykonu povolani Logana, aby odtahal vse co chce a moc mu to nezatizilo rozpocet jeste neznamena, ze si ho da za vitrinku (ostatne na to to zrovna neni uplne nejvhodnejsi kandidat). :) Ale krome lacineho prevazeni z A do B to neni zrovna neco, co by si clovek koupil, aby si uzival jizdu a drave lital nad povolene rychlosti.
Na překročení povolené rychlosti si jízdu nepotřebujete užívat, stačí pospíchat a místa A do místa B... Padesátku ve městě překročíte i na koloběžce, devadesátku překročíte i Trabantem. Ze současných aut to dá každé. I ten Matis od Daeva jede v pohodě 130. Lépe řečeno: ukažte mi auto, které nejede stovkou...Ostatně rychlost se nejčastěji měří (u nás) 20 metrů za značkou obce. A ta značka je navíc umístěna kilometr od nejbližšího domu... Kdo by tam jel pade? To je ale tutová kontrola na piráty silnic - tam se nachytají i ty největší opatrníčci.
V pohodě. Aspoň se naučej dodržovat předpisy.
přesně, ta čísla se dají ohnout dle potřeby... nicméně "překvapivě" z této statistiky vyplývá to, že častěji překračují rychlost auta rychlá než ty pomalá. Wow - toto nikdo nečekal.
No a?
je ovšem fakt, že podle věkového průměru a poměru zastoupení mužů na těchto přestupcích, vlastně nejrychleji jezdí staré báby... :-D
Ano, pubo, staré baby se také potřebujou odreagovat ale není to vinou krize středního věku, jak to z neznalosti problematiky nějaký psychouš uvádí, ale prostě zamlada na to nebyly prachy, byla jiná doba a uznejte, že v Trabantu by se vám, chlapci, taky těžko frajeřilo!
Já si myslím, jestli ten průměrný věk nezvedají muži po padesátce, které chytla druhá puberta.
To uz je tretia puberta, druha nastupuje po 40tke
a to sou snad pokuty jenom za rychlost?ja si spis myslim ze to jsou nejvice pokutovana auta obecne. a v tomhle pripade se vubec nedivim vyssimu zastoupeni zen a starsich lidi na prestupcich;-)
Je to jen za rychlost "...a věnuje se modelům nejčastěji pokutovaným pro překročení rychlosti."
No, u nás jsou nejčastěji přestupující pokutováni nejméně - policie od nich dává ruce pryč. V USA, nešem vzoru, je tento systém určitě ještě propracovanější...
Tichá voda břehy mele ;-)Celkově bych řekl, že tím padají mýty o tom, jak zákeřní jsou mladí řidiči v silných autech. Tady ani nemusejí být v těch silných autech, překročit rychlost v USA zvládne každý s čímkoli. Ale prostě to tak není, ty věkové průměry jsou příliš vysoké na to, aby jakkoli významnou čast tvořili lidi třeba s 16-20 lety na krku...
možná máš pravdu,možná né-mám na mysli ty mýty-je rozdíl mít bmw v usa a nebo u nás v čechách-v usa to bmw lidově řečeno si může dovolit každý pracující člověk a u nás ??no nevím a myslím ,že tady v usa neznamená nic,že máš nějaké luxusní auto-u nás v čechách vlastnictví luxusního auta je projev nadřazenosti-samozřejmě nechci tvrdit,že kdo má nějaké drahé auto je magor-vše je o lidech
Jo něco na tom bude, jsou lidi co si pořídí BMW a musejí to všem dát jasně najevo, aby ukázali že na to mají ale znám případ člověka co si pořídil Murcielago a schovává ho v garáži aby o něm vědělo co nejmíň lidí a provětrat ho bere jen občas.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.