Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Když se někoho zeptáte, co se mu vybaví za značku pod pojmem „osobní auto“, téměř každý druhý odpoví, že Škoda. Tvrdí to průzkum společnosti Nielsen Admosphere, která se kromě jiného zabývá právě marketingovými výzkumy a monitoringem reklamy. 

Přesně řečeno si pod pojmem „osobní automobil“ představí značku Škoda 49 % dotázaných. Na druhém místě následuje Volkswagen, který ale uvedlo pouhých sedm procent respondentů, třetí příčku obsadil s šesti procenty Ford. Žádná další značka se nedostala přes pět procent. 

Dacia | Zajímavosti | Škoda | Volkswagen | Statistiky | Ford | Byznys | BMW | Mercedes-Benz | Hyundai | Renault | Opel | Kia

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Zajímavé je toto zjištění především ve vztahu k penězům utraceným za reklamu. Společnost Nielsen Admosphere totiž dále ve své tiskové zprávě uvádí, že nejvíce peněz za prvních šest měsíců utratil za reklamu v České republice Hyundai, jenže ani on nepřekročil pětiprocentní hranici u takzvaného kritéria top-of-mind. 

Klepněte pro větší obrázek

Hyundai utratil za marketingové aktivity podle Nielsen Admosphere zhruba 246 milionů, druhá je Škoda s částkou 196 milionů a třetí Volkswagen (188 milionů). Ford je až na deváté příčce (79 milionů). 

Výzkum dále uvádí, že obecně automobil platí v České republice za nejvyužívanější dopravní prostředek. Alespoň jednou týdně s ním jede 66 % dotázaných (jako řidič nebo spolujezdec). Na druhé příčce využívaných dopravních prostředků skončila městská hromadná doprava (minimálně jednou týdně tento druh dopravy využije každý čtvrtý) a třetí místo patří jízdnímu kolu, které minimálně jednou za týden použije pětina lidí. 

Zajímavosti | Volkswagen | Statistiky | Byznys | Toyota

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 165 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 117 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků