Nejvíce peněz v ČR utratil za inzerci Hyundai. Lidé si ale vybaví hlavně Škodu

Když se někoho zeptáte, co se mu vybaví za značku pod pojmem „osobní auto“, téměř každý druhý odpoví, že Škoda. Tvrdí to průzkum společnosti Nielsen Admosphere, která se kromě jiného zabývá právě marketingovými výzkumy a monitoringem reklamy. 

Přesně řečeno si pod pojmem „osobní automobil“ představí značku Škoda 49 % dotázaných. Na druhém místě následuje Volkswagen, který ale uvedlo pouhých sedm procent respondentů, třetí příčku obsadil s šesti procenty Ford. Žádná další značka se nedostala přes pět procent. 

Dacia | Zajímavosti | Statistiky | Škoda | Volkswagen | BMW | Ford | Mercedes-Benz | Byznys | Renault | Opel | Hyundai | Kia

Český trh v červenci 2016: Po dlouhé době zase pokles

Zajímavé je toto zjištění především ve vztahu k penězům utraceným za reklamu. Společnost Nielsen Admosphere totiž dále ve své tiskové zprávě uvádí, že nejvíce peněz za prvních šest měsíců utratil za reklamu v České republice Hyundai, jenže ani on nepřekročil pětiprocentní hranici u takzvaného kritéria top-of-mind. 

Klepněte pro větší obrázek

Hyundai utratil za marketingové aktivity podle Nielsen Admosphere zhruba 246 milionů, druhá je Škoda s částkou 196 milionů a třetí Volkswagen (188 milionů). Ford je až na deváté příčce (79 milionů). 

Výzkum dále uvádí, že obecně automobil platí v České republice za nejvyužívanější dopravní prostředek. Alespoň jednou týdně s ním jede 66 % dotázaných (jako řidič nebo spolujezdec). Na druhé příčce využívaných dopravních prostředků skončila městská hromadná doprava (minimálně jednou týdně tento druh dopravy využije každý čtvrtý) a třetí místo patří jízdnímu kolu, které minimálně jednou za týden použije pětina lidí. 

Zajímavosti | Statistiky | Volkswagen | Byznys | Toyota

Skandál? Ale vůbec ne, Volkswagen zatím prodal nejvíc aut na světě

Hyundai i30 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 75 107 km
Cena: 170 000 Kč
Hyundai ix35 1.995
Rok výroby: 2011
Stav: 78 559 km
Cena: 260 000 Kč
Hyundai i30 1.591
Rok výroby: 2012
Stav: 50 235 km
Cena: 189 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 57 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků