Nejvíce bourají řidiči ze severozápadu Čech a velkoměst

13 komentářů

Dagmarrr
8. listopadu • 22:17

Přijde mi, že například Pražané (myslím skutečně ty, co se v Praze narodili) jsou smířeni se zácpami, pouštějí ty ostatní a nevyvolávají konflikty. Ale zejména ti, co do Prahy míří ze satelitů, tak chtějí všem (asi i sobě) dokázat, že oni jsou v centru z té jejich vesnice za pár minut. A tak to okolo Prahy je taková rally, obzvláště v pátek, kdy sváteční řidiči volným tempem jedou na chajdu a tito střelci jim předvádějí "mistrovství těch pár zatáček co mají v paži"... A v Praze potom nastává spaní z pruhu do pruhu, vynucování přednosti atd... a pak jsou z toho ty ťukance a Praha se ucpává a ucpává... Obdobné to bude jistě i jinde ve větších městech a to i jinde v Evropě. Zajímavé je (z mého pohledu), že třeba pražští taxikáři jezdí rychle, moc si nelámou hlavu s přepisy, ale přitom s nimi nemám žádný problém. Jejich jízda je čitelná, když nespěchají, tak vás pustí, když pustíte je, tak poděkují, ostatně to se týká i ostatních profíků, akorát v poslední době mi přijde, že mnozí "rohlíci" jsou ti, co jezdí jako prasata a určitě se brzy budou zapisovat do statistik nehod...

Kuk Vykuk
16. listopadu • 21:20

jj buranská náplava zustane buranama

runner42
8. listopadu • 7:41

61% všech vozidel je registrováno na firmy dle místa sídla.Tudíž vyvozovat z místa registrace i místní příslušnost provozovatele/řidiče je diletantství.

hihihi
8. listopadu • 5:58

Kolik těch aut s pražskou značkou asi řídí "náplavy", tedy mimopražští řidiči? ;-)

Mirek
8. listopadu • 19:21

To víš, že vlastně všichni pražáci pochází z Moravy? :-D Tak jaképak náplavy, když by všichni odešli "domů", tak zůstane v Praze jen opuštěný svatý Václav s koněm. :-D
Dost srandy, měli zamezit, že si každá prdlá firma udělá sídlo v Praze a rázem by pražských značek ubylo.

Kuk Vykuk
14. listopadu • 2:27

Zůstanou tu pražani a klid. :-P

gamblik
8. listopadu • 1:56

Špatně. Tohle se má jmenovat "mapa hustoty provozu v ČR".

Driver
7. listopadu • 18:44

Občas jsou problémy všude, ale největší průser, a to projedu často půl evropy, je vždy Praha a taky D1, není snad nic horšího :-D

sokar
7. listopadu • 21:30

Mýlíš se příteli. Zkus Vyškov. Kdyby se na mapě hodnotila iracionalita, barvoslepost, bezohlednost a debilismus, tak by Vyškov jasně vedl. Víš proč je ráno co chvila nehoda mezi Vyškovem a Brnem ? Pač vyškováci cestují do Brna do práce.Víš proč je večer co chvila nehoda mezi Vyškovem a Brnem ? Pač vyškováci cestují z práce.Atd, atd.B-]

Pavel
17. listopadu • 16:50

Dokud byly staré dobré RZ tak jsem dříve za autem VY BK a BO zvýšil pozornost. Na obranu venkovanů dnes musím říct, že ti co jezdí denně do práce jsou vyježdění. Nejhorší situace zažívám o vikendech. Aut je polovina ale loudalů a váhavců dvakrát tolik. Jsou mezi nimi i měšťáci, kteří jezdí jen víkendově.

a
9. listopadu • 0:45

Jo, ještě když byly staré registrační značky VYD, tak to byli „vydláci“, ale to je taková srandička. Spíš bych řekl, že takové řidiče najdete všude na venkově kolem Brna (kolem velkých měst vůbec) do všech směrů. Jezdí jak kopyta, nejsou zvyklí na provoz, nedávají přednost, nezajímají se, co se děje kolem, prostě se to tak musí brát.

Dagmarrr
7. listopadu • 16:28

Je jasné, že ve větších městech se bourá častěji, ale určitě jde především jen o plechy bez tragických následků. Ale možná by bylo zajímavé napsat, jaké vozy havarují, kolik jich bylo a kde byl přítomen alkohol a drogy a kdy se nehody stávají. Tipuji, že v určitých oblastech (podle mapy) se jedná o noční jízdy autem narvaným nepřipoutanou posádkou přemísťující se hlavně z diskotéky do herny, případně jízda spojená s trestnou činností... A kolik těchto aut mělo platnou technickou a zaplacené povinné ručení... Ale samozřejmě jde i o to, že v pohraničí bývá horší počasí, především od října do května. A také by byl zajímavé srovnání mezi řidičem a řidičkou, mám totiž neblahý pocit, že řidičky již nejsou ty, co by měly být mužům za vzor v chování na silnici...

Drtikol Obecný
7. listopadu • 19:58

takže si dejte víc záležet a hlavně vypracujte všechny varianty, a né tenhle pahýl :D

Doporučujeme

Články odjinud