Největší zorbing na světě: Nissan zavřel Note do nafukovací koule

Auta a jejich systémy jsou prezentovány různými způsoby. Třeba takové BMW předvedlo BMW M4 na letadlové lodi, Land Rover si pro změnu postavil off-road trať na lodi uprostřed Paříže a Nissan podnikl největší zorbing na světě. Jednoduše vyrobil nafukovací kouli s průměrem zhruba šest metrů, do které zavřel model Note a vše pustil ze svahu.

Video | Sportovní auta | BMW

BMW M4 předvádí své schopnosti na celkem netradičním okruhu

Tuhle akci má na svědomí novozélandská pobočka automobilky Nissan, přičemž příprava zabrala dva měsíce. Smyslem veškerého snažení je obrazně ukázat, co dokážou systémy Safety Shield zahrnující hlídání jízdních pruhů, sadu kamer nebo asistenta sledujícího přijíždějící dopravu při couvání z řady. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.461
Rok výroby: 2008
Stav: 120 918 km
Cena: 140 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 110 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků