Největší internetová hvězda? Nový Porsche 911

Největší hvězdou frankfurtského autosalonu se stal Porsche 911. Nová generace legendárního sporťáku byla nejčastěji zmiňována ve zpravodajství, v diskuzích, u bloggerů, na Twitteru.

Podle agentury Kantar Media Precis, která sídlí ve Velké Británii, právě tento sportovní automobil přispěl k tomu, že největší zájem lidé projevovali o německé značky. Na druhém místě skončil Mercedes-Benz třídy B, následoval koncept BMW i3, koncept Audi Urban. Hegemonii německých značek narušily pouze koncept Ford Evos a Fiat Panda.

Nejvíce se uživatelé internetu zajímali o design a výkon jednotlivých vozů. Debata o elektromobilech a nových technologiích byla silnější na sociálních sítích, čtyři z deseti zde nejčastěji zmiňovaných vozů byly buď elektromobily nebo hybridy (Audi A2, Audi Urban, Ford Evos, Mercedes-Benz F-125).  

Agentura Kantar Media Precis analyzovala téměř 20 000 článků, monitorovala 5666 diskuzí.

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků