Největší automobilové omyly posledních deseti let

Svět je plný různých srovnání, žebříčků a anket. Jednu takovou vydali kolegové z amerického serveru edmunds.com. Pokusili se vybrat ty největší automobilové omyly, které tamní trh za posledních deset let spatřil. Co tedy bylo to nejhorší?

Od května 2012 si případní zájemci mohli pořídit velice speciální verzi Nissanu Murano. Provedení CrossCabriloet podle názoru zmíněného serveru zaprvé není zrovna dvakrát pěkné auto, zadruhé se trochu složitě hledá skupina lidí, pro které je vlastně určen. Jeho prvenství v této anketě je celkem pochopitelné. Nedá se nic, než souhlasit.

Nissan

Nissan Murano Cross Cabriolet: úlet detailně

Druhou příčku si pro sebe získalo Mitsubishi i-MiEV, a to protože jde o elektromobil, který nenabídne kdo ví jaký dojezd, který není ani designově příliš pěkný a interiérem připomíná golfový vozík. Navíc je dražší než Nissan Leaf. Ten je praktičtější a má větší dojezd. Na třetím místě skončil Lexus LS 600h L. Z amerického pohledu jde o těžko zdůvodnitelnou variantu, která je dražší než nehybridní LS 460 L a úspora na spotřebě není tak velká, aby se v dohledné době vynaložené prostředky navíc vrátily. K tomu přidejme ještě akmulátory, které omezují zavazadelník a je hotovo.

Testy | Hybridy | Lexus

Test Lexus LS 600h L F Sport: hezky od podlahy

Z dalších, kteří získali ve zmíněné anketě své místo jmenujme například Ford Thunderbird, Chrysler Crossfire nebo Chevrolet SSR.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků