Nejsportovnější verze Peugeotu 308 nafocena bez maskování

Na letošním festivalu rychlosti v Goodwoodu se ukáže vrchol pro modelovou řadu Peugeot 308. Hot hatch, který se postaví nad současnou 308 GT, dostane motor s výkonem 199 kW (270 k), ale jak naznačují první fotografie pořízené z reálného provozu, designově se od slabší verze moc lišit nebude.

Sportovní auta | Hatchbacky | Premiéry | Peugeot

Ostřejší Peugeot 308 GT se představí na festivalu rychlosti v Goodwoodu

Ostřejší Peugeot 308 GT se podařilo nafotit bez maskování a pořízené snímky naznačují jen minimum změn. Auto má výkonnější brzdy a vzadu dvě výraznější koncovky výfuku. Více rozdílů takhle od pohledu vidět není.

Testy | Hatchbacky | Peugeot

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

To důležité je ale stejně pod kapotou, kam zamířila přeplňovaná šestnáctistovka z Peugeotu RCZ R, tedy alespoň podle předběžných informací. Ta umí vyprodukovat 199 kW (270 k) a v případě francouzského kupé zvládne až 250 km/h.

Na oficiální odhalení určitě nebudeme čekat dlouho. Festival rychlosti v Goodwoodu začíná už 25. června. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: inautonews.com

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků