nedávno sa VW group chválil testom v nemeckom časopisy, ktorý je živený VW group, ako sú VW group autá najlepšie čo môže byť, ale tu podľa nezávislého testu od nejakej automobilky im to nejako moc nejde.A to si VW group ešte na tom postavilo marketing.VW sú šroty, radšej japonca
Ja teda mam Bmw 120d a hned po 3 tis km mi odeslo turbo(vymena na zaruku) v 5 tis vzduchova vana(taky zaruka) v 7tis filtr pevnych castic a v 8 tis klinak.Vsechno na zaruku.Od te dobry se mi uz nic neprihodilo ted mam najeto 60 tis a vsechno slape jak hodinky.Halt ma clovek smulu na vadny kus,ale kdyz to vsechno vymenej tak se clovek ani nezlobi.
At jde bmw uz dopr..le. Jsem jeho dlouholety fanousek, jsem si vedom jeho kvalit, ale stran spolehlivosti by se meli poradne chytit za nos. Jak je mozne, ze tato "premiova" znacka je na tom hur, nez lecjaka Kia nebo Saturn? a za jakou porizovaci cenu? A na elektroniku bych to nesvadel, Lexus je ji prospikovany taky skrz naskrz a radi se k nejspolehlivejsim.S kvalitou bylo BMW vzdycky na stiru, ale ze se misto zlepsovani budou zhorsovat, to jsem fakt necekal. Takze vim, ze je nejaky Zdenek nevytrhne, ale pro me osobne BMW = bojkot.
Zdenal: klid, není to s BMW tak horké. Mám druhý, předchozí cca 140 tkm (320D, E42) bez jakékoliv závady, teď ho dostal syn a vše je OK, teď mám cca roční 330XDA, asi 55 tkm a taky bez jediné závady. A to ty auta nebyly nikdy šetřený, naopak. Pak mám ve firmě 2 Peugeoty a to je ta správná katastrofa, přitom najedou tak 10-15 tkm do roka. Vím, že z toho nejde dělat žádný závěr, ale já jsem prostě velmi spokojený majitel druhého BMW.B-]
No my meli 540i a sla z domu prave kvuli nekonecnym drobnym zavadam. A mluvil jsem minimalne s dvoumi dalsimi 'stastnymi' majiteli a neda se zde prezentovat, co o svem bii em dabl juu rikali. Byt predevsim motoricky a podvozkove byly fakt dobre...
BMW bylo naopak lepsi prumer a ted je prumer ... to vse ale dela tlak na naklady a spolecne platformy a vyroba soucastek vsudemozne. Nicmene porad je to koncepne a ridicsky lepsi auto nez kterekoli jine z daneho segmentu ... P.S. - Zrovna ted jsem zvazoval koupi E60ky a nejak jsem se nemohl prinutit zaplatit o tolik navic za tak malo ... a vzal e39 posledniho roku vyroby v trilitru ... a je to opravdu echt kvalita, i kdyz by nekdo rekl stary pekac.
Klid, takovýchhle průzkumů a statistik, ti do rána napíšu deset. Bůhví kde to Autorevue vyhrabala a co je to za společnost. Tohle nemá hodnotu papíru na záchod, natož z toho dělat nějaký závěry a rozohňovat se nad tím kdo jak dopadl ;-)
Vedla jak ta jedla. ;-)
Mám dotaz ohledně tohoto hodnocení.Počítá tato statistika i s počtem prodaných dílů? Nezdá se mi, že by Q7 od Audi nebo X5 od BMW byly "nejhorší modely", když zrovna tyto dva modely vidím hodně často na silnicích.
Neřekl bych. Mám takový pocit, že to je takový ten klasický výzkum formulářem: co máte a jak jste spokojený. Navíc vím, že s Consumer Reports jsou nějaké potíže - některé firmy si na ně stěžují. Testují jen jednou, nepředělávají testy v případě, že během testu produkt používali špatně atd. Nemají vůbec metodiku a spíš publikují než testují.Snažil jsem se najít metodiku k jejich statistice new cars, ale nic. Takže předpokládám již zmíněný výzkum. Pak je třeba počítat s tím, že Američani jsou na hlavu. Německé prémiovky mají za polovinu oproti evropským cenám a termíny dodání ve dnech, ale chtěli by si je ještě víc konfigurovat a snížit ceny. A idea garanček jim taky moc nevoní. Takže pokud je to opravdu dotazník, tak já tam třeba vidím špatný výsledek motoru 35i od BMW, což by mohlo být, že třeba občas odejde turbo. Snad každý evropan, který si kupuje turbo motor, počítá s tím, že je tu riziko větší poruchovosti a nákladů na provoz.Těhle věcí tam bude určitě víc, kdy nepůjde o chybu vozu jako spíš blbost uživatele. Uvidí se, jak třeba za rok/dva budou vypadat diesely.
No hezke, ale mnohem zajimavejsi by bylo porovnavat to na ujetou vzdalenost
Koukám, jedno z prvních míst Accord V6..tož hned jsem zaběhnul na Jarov, že jako chcu ten šestihrnek do kombíka, ale nějak se na to netvářili B-]
Nejlepší je přece Škoda. Mám ještě 120 a furt maká!
Kája- děkuji za jvůj článek. Mně Mazda zklamala už když opustila F a přešla na evropskou verzi! Přesto výjimečně jsem chtěl do CX-7 jít. Ted mne to přešlo, děkuji! Takže to bude L.Rover.
Takže to bude z deště pod okap :-D:-D:-D
No to si teda polepšíš :-D Land (i Range) Rovery sú pomerne nespoľahlivé. Na internete koluje spústa historiek. Jeden majiteľ (na auto.cz) spomínal, že sa mu dokonca za jazdy na diaľnici totálne pokazil medzinápravový diferenciál ... Nebral by som ...
Že LR je nespolehlivé auto ví každé malé dítě, ale problémy s CX-7 můžu potvrdit i z vlastní zkušenosti. Tradičních předních kotoučů, výfuku a vrzajícího interiéru jsem se taky zůčastnil, motor mi taky jednou oznámil chybu a ještě navíc odešel zadní differenciál.Slibovaná Mazda spolehlivost nikde. Nicméně to bych ještě překousnul(záruka to řeší), ale auto v servisu na měsíc a nedají žádnou náhradu a ja musím platit leasing a zárověn si platit půjčovné, to jsem nerozchodil. Servis u Zemana je kategorii sama pro sebe.
Tak je to prvotina od mazdy, problémy se dal ypředpokládat, ale až takové, to bych netušil.
je ze v europe americke znacky pohoria vzdy tiez,ze by len ekonomicky boj_?Urcite radsej jazdim bmw ako tie ich hrozne trapne muscle cars pomalovane plamienkami, lebkami, retazami a inymi fetish svinstvami.kazdopadne sa ziadne USA auto na europske normy kvality ani nepriblizuje.To co je v USA nie je ani progres ani kvalita.
Myslim, že jsi viděl Ameriku tak akorát ve filmu. Pak bys nemektal o nějakrech autech pomalovanejch plamínkama :-D. Jejich výskyt je v USA stejně častej, jako červený potahy s tygřim vzorem na Slovensku :-P.
jenze americky auta maji nakou dusi, ale co ma BMW? Driv to byly spolehlivy auta plny luxusu a dnes je to jen hromada srotu, ktera se poroucha jen vyjede z prodejny. Ma to kazdej debilek, co si hraje na reditele vesmiru. Za ty prachy bych od toho cekal trochu vic, nez jen narovnavac ega, kterej je vecne nekde v servisu...
Která americká auta v evropských statistikách pohoří ? Když kouknu na statistiku TUV, tak tam měl špatnou pověst Chrysler Voyager, který se vyráběl v Rakousku a teď PT Cruiser vyráběný v Mexiku. Pak tam vidím už jen Jeep, který je dle TUV lepší než většina BMW.
Bohuzel s Mazdou CX-7 musim souhlasit. Jako jeji majitel evropske verze jsem pomerne nespokojeny. Vycet problemu za jeden a pul roku je nasledujici: 2x predni kotouce a dalsi ptakovinky kvuli spatnemu chlazeni, vyfuk(kvuli reznoucim koncovkam vymeni celou zadni cast), vrzajici interier(prakticky od zacatku s totalni neschopnosti servisu s tim neco udelat), chyba motoru(2x vynechani valce - vymazano nic neudelano), loziska v predni naprave(hrozny hukot od predni napravy - cekal jsem mesic na opravu), problemy s prevodovkou(vymena prevodovky v zaruce)... tak mam stach co bude dale. Auto je sice v zaruce, ale uz takle stalo Mazdu cca 300tis na opravach(samozrejme podle jejich cen, realne naklady jsou jinde). Me to stalo spoustu nervu a penez za pujcovani vozu, protoze Mazda neni ani ochotna zapujcit nahradni vuz, kdyz bylo auto koupene na ICO. Po predchozi Mazde 3 je to pomerne zoufala situace a Mazda u me totalne ztratila kredit...
Takové osobní zkušenosti jsou nejhorší. Automobilky nemají žádné řešení používají dilbertovskou taktiku. Jenom lepí záruční opravy a čekají až auto vypadne ze záruky. Stačí vzpomenou na šrotmotory ford ctdi - úplný děs pro zákazníky, elektrovybavení v pažoutech, mraky poruch v rendlíkách (vlastní zkušenost), to prostě zákazníka úplně umoří. A do toho stále běžící barnumské reklamy dotčených automobilek na své skvělé produkty. Člověk by rozmlátil obrazovku a dealerům hodil na dvůr bombu. Úplná bezmoc, proti tomu není žádná obrana.
ford ctdi :-D :-D Neznam. PS: Jinak u me Ford TDCi jezdi skvele. ;-)
Pokud se kazí auto v záruce, je to bída :-(Možná by pomohlo, kdyby jste chtěli být u opravy a pěkně na mechaniky dohlédli, koukali jim pod ruce a ptali se jich na stav dílů v autě, na závady vozu - proč se to stalo a co by se s tím dalo dělat, aby byl pokoj, poznatky ze servisu potom můžete konzultovat v klubech majitelů a příznivců značky a tím se pomalu dostanete tak do obrazu, že už se vás budou v servisu bát, protože vás potom nebudou moct vodit za nos a budou muset dělat pořádně a pěčlivě, jednat s vámi narovinu, jinak nepochodí.Pokud je auto po záruce, nezbývá než se začít zajímat sám a opravovat si maximum věcí svépomocí a ostatní přes kluby majitelů. Tam vám dají kontakty na lepší mechaniky, kteří budou levnější, než autorizák a auto vám opravdu dají do pořádku. Jedině dobře zorientovaný majitel má slušnou pravděpodobnost, že ho servis neutáhne na vařený nudli a neoškube jak kuře.Co se týče aut, nejde hodnotit celou značku podle jednoho kusu, některý se povede lépe a majitele na něj nedají dopustit, jiný se nepovede a pak se sype, majitel nadává a servis se potom buď předvede, že umí, nebo právě nepředvede, ale co, vina je stejně svalena na auto.
:)) to same resi u kazde automobilky a u kazdeho modelu spousta jinych majitelu. Clovek si nepomuze. Proste jeden kus nic neresi.
Jenže tady se to shoduje i s onou tabulkou, takže to má asi dost blízko k pravdě. Nejde tedy o "jeden" kus.
"Jenže tady se to shoduje i s onou tabulkou" - proboha, to opravdu lidí nechápou, co je statistika. Zkušenosti z jednoho kusu jsou stejně (bez)cenné, ať už se shodují nebo neshodují s výsledkem statistiky.
A statistika se dělá z čeho? Z výběrového souboru, který je složen z každého jednotlivého kusu.
Co takhle: statistika stojí na počtu, nikoli na individuálním výsledku?
Počtu čeho? Jaký individuální výsledek myslíš? Zkus to vyjádřit matematicky, to snad pochopím, Statistiku mám za sebou.
Na druhou stranu bych si to auto nekoupil. Jednou postavené pro Ameriku, vždycky podle toho bude vypadat. Mazdy primárně zaměřené na Evropský trh vypadají jinak.
Jak jinak?
Ke všemu ani tu statistiku neumí číst. Z odchylek je zřejmé, že i nejhorší Mazdy (všeobecně ve vstupních datech) byly na úrovni nejlepších kusů Mini, nebo průměrných BMW a Audi. Kvůli tomu, že CX-7 vyšla jako nejčastější zdroj potíží (ale nutně nemusela tvořit ty nejhorší mazdy), neodsoudím ani model, ani značku.
V té poslední větě píšete o nadprůměru,tedy u evropských 16% a amerických 17%,máte tam ale uveden průměr.
Humorná statistika. Jednak zdrojem jsou američtí soudruzi, což je samo o sobě dostatečně vypovídající o bezvýznamnosti statistiky. Dále pak v drtivé většině jde o modely, které evropské silnice nebrázdí a tedy pro nás zcela bez jakékoli hodnoty. Za třetí se americe používají auta úplně jinak než u nás a tedy nelze vůbec srovnávat. Za čtvrté mají auta v usa jiné motory než v evropě a tedy není opět co srovnávat. A za páte duševně normální američan - což je vzácný tvor je výjimečně se objevující - by do tohoto pamfletu s názvem "americký národ zesměšňuje sám sebe před sebou samým" nikdy nepřispěje, neboť je komunikačně plně saturován žvaněním u každého kecpultu, který kde potká, ale ankety a jiné výzvědy nemiluje.
Ty jsi nějakej chytrej, tyhle mekty o blbejch amících a chytrosti čecháčků si nech na Novinky. Tam zazáříš. Zatim CELEJ svět, včetně nás, těm d.bilům (dle tebe) čumí do pr.ele. :-P
Nepředváděj se tady, neni na to nikdo zvědavej, vohnoute. A k tvému duchaplnému příspěvku: Nemluv tady za celej svět, zatim si nevytáh paty z díry ve který žiješ, takže víš velký kulový. Jestli někdo kouká Amíkům někam, tak jedině takový křupani jako ty, s mentální úrovní průměrného Američana. Všem ostatním sou tyhle věci víš kde.....
Při koupi výrobku u jedné firmy jsem náhodou narazila na ukázku z knihy amerického autora bestsellerů Deana Koontze. Tato kniha, pokud je mi známo, nebyla ještě u nás publikována a po přečtení poněkud delší ukázky si myslím, že by určitě být měla. Již dlouho jsem nečetla nic tak dobrého. Pokud byste měli zájem, můžete si to přečíst na www.selax.cz Mohu jen doporučit.
Kuwa co tady spamuješ kr@vo!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.