Nejsilnější verze Porsche Panamera má výkon 671 koní. Je to hybrid

Nový supersedan bude schopný dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Jedním z lákadel na stánku značky Porsche na ženevském autosalonu se stane nejsilnější verze nové generace vozu Porsche Panamera. Parametry jsou na tento typ automobilu až šokující.

Například zrychlení z klidu na stokilometrovou rychlost trvá jen 3,4 sekundy a lze dosáhnout maximální rychlost 310 kilometrů v hodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Těchto hodnot automobil dosahuje díky kombinaci benzinového osmiválce a elektromotoru. Spalovací agregát má sám o sobě 542 koní elektromotor pak 134 koní Spolu umí dosáhnout na maximální výkon 671 koňských sil, přičemž poháněna jsou všechna čtyři kola. Dosavadním vrcholem v nabídce verzí panamery II bylo Turbo s 404 kW.

Zajímavosti | Sportovní auta | Sedany | Porsche

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Označení novinky je Panamera Turbo S E-hybrid. Kapacita baterie činí 14,1 kWh a lze ji dobít z běžné zásuvky za šest hodin. Energie pak má vystačit na ujetí padesáti kilometrů v čistě elektrickém režimu.

Není to přitom první hybrid v rámci modelové řady Panamera. Již dříve se představila šestiválcová verze Panamera 4 E-Hybrid.

Rovněž nová varianta bude v nabídce v prodloužené verzi Exexutive. Tam si díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů pohoví i basketbalisté.  

Fotografie standardní verze Porsche Panamera II najdete zde:  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků