Nejrychleji rostoucí značkou aut na Facebooku je Mercedes-Benz

Trojcípá hvězda si v loňském roce vedla nejúspěšněji co do získávání nových fanoušků i jejich aktivity, říká firma SocialBakers. Automobilky patří na Facebooku k nejatraktivnějším značkám.

Značka Mercedes-Benz německého koncernu Daimler získala v roce 2013 více než tři miliony nových fanoušků na Facebooku a byla tak v tomto směru nejúspěšnější ze všech automobilek. Vyplývá to z přehledu společnosti SocialBakers.

Za Mercedesem skončily s výrazným odstupem BMW a Ferrari.

Česká společnost zaměřená na analytiku sociálních sítí zveřejnila také žebříček automobilových značek, které v roce 2013 zaznamenaly na Facebooku nejvíce interakcí (komentáře, sdílení, to se mi líbí...). I tentokrát zůstává pořadí stejné.  

Že značky aut na Facebooku „fungují“, dokazuje i další přehled z dílny SocialBakers. V žebříčku deseti globálních značek s největším počtem interakcí na Facebooku v roce 2013 jsou hned čtyři automobilové a jedna motocyklová. 

Socialbakers zahrnuli do svých statistik značky, které se objevily v žebříčku Best Global Brands 2013 společnosti Interbrands. Ve většině případů se jedná o globální stránky značek. Automobilky však mají také regionální stránky. 

Například oficiální stránka „vítězné“ značky Mercedes-Benz na Facebooku se aktuálně líbí 13 153 847 lidí. Stránka Mercedes-Benz Česká republika má 19 824 fanoušků.

Top 10 automobilových značek 

dle nárůstu počtu fanoušků v roce 2013

  1. Mercedes-Benz   + 3 207 507
  2. BMW                     + 2 526 627
  3. Ferrari                   + 2 232 524
  4. Nissan                  + 1 378 391
  5. Audi USA             + 1 282 030
  6. Porsche                + 1 234 457
  7. Volkswagen         + 739 810
  8. Hyundai                + 661 313
  9. Toyota USA         +  521 996
  10. Honda                   + 511 251

Top 5 automobilových značek

dle celkového počtu interakcí na Facebooku v roce 2013

  1. Mercedes-Benz   21 999 293
  2. BMW                     17 243 437
  3. Ferrari                   12 803 640
  4. Audi USA             9 959 737
  5. Porsche                5 378 191 

Top 10 značek

dle celkového počtu interakcí na Facebooku v roce 2013

  1. Disney                   35 644 497
  2. Mercedes-Benz  21 999 293
  3. BMW                     17 243 437
  4. Harley-Davidson 15 136 907
  5. Intel                       14 943 231
  6. Discovery             13 415 062
  7. Ferrari                  12 803 640
  8. MTV                      12 525 640
  9. Tiffany & Co.        11 439 733
  10. Audi USA             9 959 737

Zdroj: SocialBakers

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků