Tak je určitě dobře, že existuje nástroj jak zdejší fanatismus uklidňovat. Holt z prdu se kuličky dělat nedají.
Objektivně tabulky ukazují, jak na tom jsou celosvětově automobilové značky (výrobci) a jak dokáží nejenom vyrobit, ale i prodat. Mezi nejprodávanější značky patří i ty korejské, nad kterými ohrnují nosy čecháčkovští "šovinisti". Škoda (i když ji "diriguje" a vlastní VW) je rozhodně úspěšná značka a nelze než jen zatleskat, kam se za 25 let ze "srabu" vyhrabala. Jenže to dokázali i ti Korejci. Pro nás všechny normálně uvažující jedince z těch tabulek vyplývá, že je z čeho vybírat a to je fajn. A dokážeme si koupit (a poznat) i jiná auta, než Škodovky a víme, že spokojenost plyne z dobrého výběru podle vlastních potřeb, požadavků a přání a po řádném vyzkoušení a neodsuzujeme nic jen podle nějakých "rad" zdejších "kibiců" a "znalců".
Som si nemyslel že Tusconov sa predá o 24% viac ak o Tiguanov.Viac sa predalo aj Sportage. Ale keby sa to zrátalo v absolútnych hodnotách podľa ceny predaných áut tak by to bolo podobné číslo.
Jestli tím myslíš výši finančního obrat, to je těžké posoudit, protože ceny, za které se konkrétní auta prodaly, nelze zjistit. A proto jakkoliv o tom diskutovat je zbytečné. Dalo by se samozřejmě spekulovat o výši nákladů na mzdy, kolik zaplatí Korejci a kolik Němci, za kolik dokáží nakoupit suroviny a jak dokáží vyjednat cenu u subdodavatelů a kolik utratí za vývoj, za marketing apod. A také za "pokuty".... A z toho na to, jak který výrobce je produktivní apod. To ale přece nemá smysl jena tak plácat bez přesných čísel a hodnověrných dat.Z toho, co je v tabulkách uvedeno, lze celkem srozumitelně poznat, kolik aut se podařilo prodat a tím i ukázat některým zdejším "znalcům", že podle prodeje daná auta asi špatná nejsou, protože by si je tolik lidí nekoupilo. Samozřejmě je statisticky celkem jedno, jestli dané auto je na 10, či 15 místě, a proto i tu Octavii lze pochválit za dobrý výsledek, který ukazuje, že se v jejím případě o špatné auto rozhodně nejedná. Jenže tabulky na druhou stranu ukazují, že jsou i jiná dobrá auta, která se dobře prodávají, nejen ty Škodovky, kterých je na silnicích v Česku mraky a někteří "Čecháčci" z toho usuzují, že jsou Škodovky nejlepší na světě.
To jste nemohli do těch žebříčků propašovat nějakou tu Škodovku, když už se tady z toho stává škodovácký reklamní web? To musí být pro fanclub Škody rána, že i Hyundai a francouzská a italská konkurence ji tady válcuje. Ale Kodiaq to jistě všechno změní :-D :-D :-D
Tomu se říká realita, holý fakt. Ono tomu nikdy nebylo jinak, Hyundai Škodovku válcoval vždycky. A nebude tomu jinak i nadále.
Já tyhle žebříčky stejně nemám rád. Jen někteří hlupáci se jimi ohánějí v diskuzích, aby podpořili kvalitu svého vyvoleného. Já si stejně vždy koupím to, co se mi bude líbit, bez ohledu na nějaké pořadí v žebříčku.
Pro hloupého mínusáka, takže například Mazda 3 je potom jistě naprosto špatná volba. V žebříčku je na 25. místě. :-P
Je to JEN zebricek prodejnosti, nic vic, nic min. Muze neco malo napovedet mj o kvalite, nicmene v zadnem pripade neslouzi k vzajemnemu porovnavani kvality umistenych znacek/modelu.
Chudák sodofka!
Je na druhým místě. B-]
Další postižený, co když vidí Volkswagen čte automaticky Škoda :-D
Škoda das auto
kaput
od konce?
Skoda penez.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.