Na Nissanu není japonského už vůbec nic. Jsou to převlečené Renaulty. Od tohoto spojení šla kvalita prudce dolů viz. poslední generace primery ve srovnání s tou předchozí. Žebříčky spolehlivosti stejně pořád vedou Mazda s Toyotou.
Nissanu fandím, dlouhá léta jsem jezdil s Nissanem a těší mě jeho znovu úspěch. Ovšem poslední Primera byl průser Nissanu, ne Renaultu. Pořád to byl více Nissan než Renault. Na poslední Primeře byly benzínové motory z Nissanu (a dost rozežrané), převodovky cvt taky. Přední zavěšení kol dokonce Nissan multi-link, což byla trošku tragédie. Řízení "kulový vydrželo" již na 100k bylo dosti uvolněné, což byl ostatně problém všech Nissanů, i Almery N16. Ostatní věci nevím, ale pochybuji, že by byl několik let připravovaný model v roce 2001 již kompletně převlečený Renault. Spojení s Renautem mu doslova svědčí. Kdyby se s někým nespojil, tak už možná není, Nissan si to pro mě záhadným způsobem zkazil sám. Vždyť si ho ke konci už nikdo nekupoval. A dnes? Krásný originální design a prodejní úspěchy Juke, Qashqai. Lahůdky Z370 a GT-R.
Kvalita šla dolů a prodeje nahoru.Zkus zapřemýšlet,co je správně.Srovnání se starým modelem primery není na místě.Auto,které má jednoduchý motor a minimální výbavu nemůžeš ve spolehlivosti srovnávat s modelem nadupaným elektronikou a výbavou.Praskne ti někde žárovička a jdeš v žebříčku spolehlivosti o pět míst dolů.Bravo NISSAN-RENAULT.
Ale takto se spolehlivost nepočítá. Počítá se poruchy při technické kontrole.
TUV Report sbírá data z STK,ADAC data s asistenčních služeb,JD Power sbírá data od samotných uživatelů,vyber si tu svou...
A co na to HundééééééééA jo, to je vlastně česká, čili Evropská značka...:-D
V Evropě jsou třetí ale určitě je potěší důležitý německý trh kde rozdrtili japonský trojlístek Toyota,Nissan,Mazda.
Na tom mě nic nepřekvapuje vzhledem k tomu co Toyota předvádí budou rádi, když tady časem prodají vůbec něco.
Spojenectví s Renaultem nese ovoce,motory 1,6 jsou skvělé,starší 1,5 dci spolehlivé;-)
Ale až zjistí, jak je to se spotřebou "výborného " benzínového turbomotoru, tak se zase vrátí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.