Stříbrná má jen 8,5% jen kvůli tomu,že šedá je druhá. U těchto barev totiž rozdíly v odstínu a pojmenování dost často přesahují z jedné do druhé.
že ti není trapně,za 3 minuty 12 hlasů ;-)
Připlácet za barvu jinou než základní ? Nejsem blázen. Auto je na ježdění a za příplatkovou sumu si radši dopřeju užitek (klimu, tempomat, teplé sedačky, centrál, rádio a pod.) oproti holé zbytečnosti.
Připlácet za barvu?A u kterého prodejce nakupujete,že musíte za barvu připlácet?Seznam vámi preferované výbavy,jež si musíte připlatit ukazuje na koncern.
forrest: Vzhledem k faktu že už ve výrobních cenách samotných barev jsou opravdu velké rozdíly podle odstínu i provedení (např. metalíza) je pochopitelné, že se na některé skutečně musí připlatit. Ledaže bys nakupoval u prodejce, který ti dražší barvu zaúčtuje do ceny automaticky bez ohledu jestli ji opravdu dostaneš. U takového ale připlácejí všichni, i ti co nechtějí, akorát o tom neví
Nejde o to co stojí v ceníku,že je metla za 15k.Je to totiž první věc kterou prodejce nabídne "zdarma".Auto ani jeho výbava nemá pevnou cenu jen je třeba licitovat.Pokud jde někdo pro auto jako pro rohlíky do krámu a bere za sumu na cenovce je to jeho problém.A bušit se do prsou,že on teda za takovou prkotinu jako je barva připlácet nebude je blbost.Takový frajer pak dostane tu metlu jako pozornost a po zamáčknutí slzy vděčnosti podepíše místo úvěru,úžeru.Pojistka je pak další kapitolou.No ono je to nakonec dobře,že se najdou tací kteří zaplatí cokoliv,protože pak si prodejce může dovolit dát někomu jinému lepší cenu.
Svatá prostoto...! Prodejce při nákupu zaplatí za auto v metalíze víc než za bílou, to je holý fakt. Proto pokud je svolný ti nabídnout metalízu "zdarma", tak ti může zrovna tak dát slevu na bílou.
Bílá barva má jednu faktickou výhodu (pro automobilky), není na ní nic vidět a to z pohledu kvality laku. U většiny barev si při stříkání musíte dát pozor aby vrstva barvy na daném dílu a potažmo i autě byla co nejrovnoměrnější, jinak je to na světle vidět. U bílé barvy to vidět není (nebo jen velmi málo), nástřik pak nemusí probíhat tak precizně jako u jiných barev.
Bílá je barva výrobně naprosto nejlevnější, protože neobsahuje žádný pigment. Dříve to tak logicky bylo a byla to barva pro socky, za ostatní barvy si každý musel připlatit. Postupem času, kdy chtěl každý jinou barvu než bílou, tak bílá se dostala zcela mezi menšinové barvy. Teď je to naopak po létech opomíjení najednou barva módní. Nicméně pořád je to barva základní a má celou řadu nevýhod, jsou na ní vidět všechny možné "ťupky", mušince, asfalt a zrezavělý prach od brzd.... Provozně nic moc barva. Takže ta módnost přejde a vrátí se tam kde byla a bude v menšině jenom pro socky.
jj, hlavne ta bila perlet na lexech, ta bude jen pro socky B-]je to barva jako kazda jina a jestli nekdo poznava socky podle barvy aut, tak to teda potes ;)
Blbou pověst bílé barvy negenerují proletářsky smýšlející spoluobčané ale bílé dodávky. Tam je bílá vždy základní bez příplatku. Osobně se ale taky přikláním k názoru, že je to spolu s černou nejhorší barva, jakou jde na autě mít, pokud nestojí naleštěné v salonu ale jezdí se s ním venku.
No...na bílé je vidět špína podstaně méně než na černé, tmavě modré atd.Vyzkoušeno a ověřeno. Tmavé auto je za 15 minut jízdy opět špinavé.Ideální barva pro "neviditelnost" špíny je stříbrná s odstínem do šeda, ale zase nic moc krása.
Asi nevíš, co je pigment. Bílá má pouze bílé plnivo. Je to základ, ze kterého teprve přidáním pigmentů vzniká požadovaný odstín. To, že dnes v módní vlně nabízí bílou i jako perleť, už jenom dokresluje vzniklou módní vlnu. Až to vyšumí, tak se vrátí bílá tam, kam patří. Bude to zase jenom základ pro socky.
hálí bélí zélí
I bílé pigmenty jsou běžnou součástí barev. Jinak by ani nebylo možné vyrábět bílou v různých odlišných odstínech od studené bílé po krémovou.
Pokud bys viděl někdy jak se míchá barva, tak se vychází ze základu, který je bílý. Ještě jednou to je tedy základní barva. Proto vychází bílá jako nejlevnější. I když ji samozřejmě můžeš "vylepšovat" do různých lomených odstínů, tak pigmentace je na velmi nízké úrovni a tedy velmi levná. Ostatní barvy se z tohoto bílého základu vyrábí přidáváním pigmentů ve výrazně větším množství a taky se používají pigmenty výrazně dražší, takže všechny ostatní barvy jsou výrazně dražší. Takže za jiné odstíny chce výrobce od zákazníka, aby si připlatil. Myslím, že to pochopí i pitomec.Výrobce, protože není pitomec, tak využije módní vlny, kdy je bílá v módě a nechá si za ni od pitomce-módemana, který musí být vždy in, připlatit.
Chtel bych videt vysledek dolakovani dilu barvou s plnicem bez pigmentu... Auto jako papousek
Bílá barva obsahuje bílý pigment. Modrá modrý a červená červený. Barva bez pigmentu není barva ale lak.
Ono taky není bílá jako bílá a modrá jako modrá. Když se podívám na barvy aut, tak povětšinou existuje i varianta bílá obyč bez příplatku, stejně tak to bylo leta u škodovky s modrou. Takže statistika je dost ovlivněná masou lidí, kterejm je barva fuk, tak netušej, proč by za ní měli připlácet. Barevně bych si v pohodě vybral u škodovky, naopak u ostatních je to jen přehlídka pár hnusů a pěknou barvu maj max jednu.
Statistika je podvod. Fialová figuruje jen u dvou značek v zanedbatelném množství.... až na to, že za fialovou vydává Škoda četně frekventovaný odstín Superbu, ve statistice to ale není. Hnědá móda od roku 2009 zamořila silnice auty všech značek, každý musel najednou mít v nabídce jednu až dvě verze barvy výkalů a zmizely granátové, cihlové, bordó....... ale hnědá je až sedmá s malou četností? Hloupost. Počítejte za hodinu jízdy počet výkalových odstínů.... bude jich skoro 20%.
Hnědá metalíza je jednou z nejelegantnějších barev.
frustrace?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.