Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Během autosalonu v Detroitu zažily premiéru pro americký trh Audi A5 a S5 Cabriolet. Jak vypadají novinky německé automobilky?

Novinku v podobě kabrioletu A5 už automobilka představila koncem roku 2016. V Detroitu ale přišla na řadu velká premiéra pro širokou veřejnost.

Audi zároveň předvedla i sportovnější verzi S5. Obě budou k mání už během letošního roku. Automobilka je ale označuje jako modelovou řadu 2018.

Design moc nepřekvapil. Stejně jako u předchozí verze je ve standardní výbavě klasická plátěná střecha. Rozhodně potěší one-touch otevírání. Stačí rychlé potáhnutí spínače a střecha se plně otevře během 15 vteřin, zavírání trvá 18. Dokážete to také za jízdy až do rychlosti 50 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A5 Cabriolet

Pohon všech kol je standardem. Na výběr jsou ale dva motory. Kabriolet A5 má přeplňovaný dvoulitr s výkonem 185 kW, verze S5 skrývá pod kapotou přeplňovaný šestiválec s objemem 3,0 litru a výkonem 260 kW.

Se sportovnější verzi by tak mohli majitelé zrychlit z nuly na sto za méně než 5 vteřin a dosáhnout maximálky kolem 250 kilometrů za hodinu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi S5 Cabriolet

Inženýrům se dokonce podařilo snížit hmotnost. A to navzdory větším rozměrům vozu. Díky dobrému mixu materiálů má nejlehčí verze hmotnost 1 689 kg.

Uvnitř zaujme například mikrofon integrovaný přímo do bezpečnostního pásu. Volání za jízdy pod otevřeným nebem tak nebude žádným problémem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.698
Rok výroby: 2008
Stav: 149 795 km
Cena: 200 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 183 526 km
Cena: 325 000 Kč
Audi A4 Allroad 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 151 877 km
Cena: 370 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků