Nejnespolehlivější motory v Anglii mají MG Rover, Audi a Mini

Britská pojišťovací společnost Warranty Direct zveřejnila žebříčky automobilových značek, jež mají v současnosti nejspolehlivější, resp. nejnespolehlivější motory.

Firma Warranty Direct se specializuje na přímé záruky na nová a ojetá auta, jakož i na dodávky rozšířených záruk a záruk na extrémně drahá vozidla. Jejich záruku si formou pojištění můžete sjednat kdykoli a na jakékoli auto, což může být zajímavé zvláště u těch vozů, jimž skončily záruky výrobce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejnespolehlivější: 1. MG Rover, 2. Audi, 3. Mini

V nejnovější statistice se Warranty Direct zaměřuje na spolehlivost motorů jednotlivých značek přítomných na britském trhu, přičemž tabulky desítky nejspolehlivějších a desítky naopak nejnespolehlivějších výrobců najdete níže. Pro tuto studii využili u Warranty Directu 50 000 vstupních informací a výsledky jsou v některých ohledech zajímavé.

Statistiky

Nejhorší automobil podle představ britských pojišťováků

U vozů MG Rover není nejhorší výsledek ze všech ničím vysloveně překvapivým, tato auta zvláště v posledních letech spolehlivostí rozhodně nevynikala, takže problém u 1 motoru ze 13 je celkem jednoznačným výsledkem. Ale oproti očekáváním se nevedlo dobře ani německým značkám, včetně těch prémiových.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejspolehlivější: 1. Honda, 2. Toyota, 3. Mercedes-Benz

Třeba Volkswagen dopadl s poměrem 1 porucha na 52 motorů na 9. místě od konce, přičemž jeho prestižní značka Audi je s poměrem 1/27 předposlední, těsně před posledním MG Rover. Mnoho důvodů k radosti nemají ani u BMW, vozy Mini jsou s poměrem 1/40 o místo před Audi a samotné BMW s poměrem 1/45 na 7. pozici před koncem.

Naopak čelo tabulky nejspolehlivějších motorů ovládly japonské značky Honda (1. místo, 1 porucha na 344 motorů) a Toyota (2. místo, 1/171). Za nimi skončily automobilky Mercedes-Benz, Volvo, Jaguar a Lexus. Otázek kolem této statistiky, ostatně jako v případě ostatních statistik podobného druhu, vyvstává celá řada, nicméně věřme, že 50 000 vstupních údajů nabídne v souhrnu svým způsobem reprezentativní výsledky.

Automobilky s nejspolehlivějšími motory

1. Honda, 0,29 %, 1 z 344

2. Toyota, 0,58 %, 1 z 171

3. Mercedes-Benz, 0,84 %, 1 z 119

4. Volvo, 0,90 %, 1 z 111

5. Jaguar, 0,98 %, 1 z 103

6. Lexus, 0,99 %, 1 z 101

7. Fiat, 1,17 %, 1 z 85

8. Ford, 1,25 %, 1 z 80

9. Nissan, 1,32 %, 1 z 76

10. Land Rover, 1,38 %, 1 z 72

 

Automobilky s nejnespolehlivějšími motory

1. MG Rover, 7,88 %, 1 z 13

2. Audi, 3,71 %, 1 z 27

3. Mini, 2,51 %, 1 z 40

4. Saab, 2,49 %, 1 z 40

5. Vauxhall (Opel), 2,46 %, 1 z 41

6. Peugeot, 2,26 %, 1 z 44

7. BMW, 2,20 %, 1 z 45

8. Renault, 2,13 %, 1 z 46

9. Volkswagen, 1,91 %, 1 z 52

10. Mitsubishi, 1,70 %, 1 z 59

Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků