komu to furt ty media cpou, že tu jsou ,,stary,, auta!!! neznam jedinyho člověka kteryho by tahle informace zajmala hlavně to nema pro člověka žadnou informačni hodnotu a nikoho to nezajma at si každej jezdi čim chce!!!
Média nám to cpou, protože pánové jako je Šípek jim za to platí. Platí proto, že jim klesá kšeft s novými auty a chtějí ho zoufale nějak popohnat. Jenže nějak nechápou, že lidi 1) nemají peníze na nové a za 2) je spousta nových aut natolik nekvalitní a poruchová, že je lepší jezdit starou plečkou.
no ja som si este tak rok-dva dozadu vyberal nove auto ako nahradu za pomaly ale iste starnucu koktafku (benzinak atmo), lenze ked vidim ako to je s tymi novymi autami, stale som si isty ze ta moja kokta drvivu vacsiu z tych novych super 'kvalitnych' a super 'ekologickych' aut v zdravi prezije. Je spolahliva, jednoducha, lahko opravitelna, robustna, ma kvalitny lak, poriadnu strojovnu s nalezite dimenzovanym motorom a hlavne sa nedockam kadejakych 'prijemnych' prekvapeni v podani roznych 'pozarucnych' kurvitok - to sa o dnesnych autach povedat naozaj neda. Nemam dovod ju menit a ani menit nebudem.
Není to taky tím že ty starší auta byli daleko kvalitnější. Kupuvat si nové levné auto z nočníkové ocele mě opravdu neláká. To je lepší si koupit straší, ale bytelné auto.
to je celkem zcestné uvažování.......nevím ale podívejte se aspoň na nějaký crash test jak vy říkáte nevídržných aut dneška a na ty vaše bytelné minulosti....1959 Chevrolet Bel Air VS. 2009 Chevrolet Malibuhttp://www.youtube.com/watch... Rapid a Favorithttp://www.youtube.com/watch... a tady neco novehoYetyhttp://www.youtube.com/watch... opravdu si myslíte že ty starý rachotiny jsou lepší? pokud ano tak vám asi něco hodně velkýho spadlo na hlavu
To spíš Vám spadl na hlavu celý barák. Dneska jsou auta dělána především na kšeft a jejich nočníková ocel je něco strašnýho. Mám taky starší auto Mercedes 124 z 90 a když ho porovnám s novějším E řekl bych že je o dost kvalitnější. Nemyslím elektronické vymoženosti myslím poctivou práci. Vystřídal jsem už víc jak přez 20 aut Škodovky Stará octavie - spartak, 100, 110, 105,120, Favorit, 1203, Peugeot 309,306 Audi 81, Volvo 440, nekolik lad dvanáctka, třináctky, Volhu, Tatry 603, 613, Ford Siera,..... ale i novějších Jezdím od roku 1989 někdy bylo i více jak 6000 Km za týden tj 2x Praha - Kyjev přez Tjačev.A mohu Vám říci ze zkušenosti a ne nějakejch přiblblej testů že ty starší auta byli fakt klas například v Tatře 603 se dalo řadit malíčkem, pohodlí na křeslech jak v tom nejlepšim královském salonu a když se dostala náhodou do nějaké kolize tak bez problémů vydržele,Nebo jiný případ měl jsem Ford siera rok výroby 92 když jsem zastvil v kyjevě na okružné tak se mi podívala do kufru ženská s novým citroenem kdo myslíte že měl víc počkozený auto - prozradím Vám to ta ženská s tím citroenem měla předek tak pomačkaný plechy zvednutý na horu zmačkaný až ke kabině no zkrátka pořádný nářez.Ne že bych byl proti novým automobilům jenže když porovnám ceny tak za cenu nějké malé s..račky z nočníkové ocele mám třeba BMW 7 do 5 do 10let staří, která je rozhodně bezpečnější.Pokud bych kupoval nové auto koupil bych pořádný teréňák ne žádné SUV , ale opravdu pořádný teréňák na rámu případně ještě orámovyný pořádnými pracovními rámy ne žádnou kamufláží hezky s navyjákem. Například GAZ TYGR http://www.youtube.com/channel/HCSE_XaJi2NsY... UAZ Hanter, Patriot Takže můj názor je že jsou opravdu starší auta kvalitnější než ta nová teda až na vyjímky
A když tak toužíte po ruských terénních autech, proč si tedy nějaké nekoupíte? Prošel mi rukama jeden firemní, v terénu používaný UAZ Patriot. To auto se po pár letech doslova rozpadalo. Koroze kam jste se podíval, zpracování zoufalé a nekvalita materiálů byla znát na každé pohyblivé součástce. Hrůza. Možná to projede všude, ale je to auto tak na 5 let.
Víte jak je těžké dostat se ke GAZu Tygr asi ne jinak by jste nennapsla to co napsal to jsou auta vyráběná především pro armádu, policii, speciální jednotky a jen mlinkatá část se prodá bohatym soukromým těžko se schání a dlouho se čeká
A vy byste si opravdu koupil takovou obludu a jezdil s ní? Fakt? :-)
Mě se fakt líbí , a do dnešního provozu ,stavu Českých silnic ideální. Kromě toho já vzhledem k svému povolání dost často jezdím v opravdovém terénu. http://www.technickaspravanemovitosti.cz/... Vem si že o H1 se taky říkalo že je to obluda a pak byla populární a GAZ TYGR je v některých směrech lepší. Jde však o to že jde o vojenský materiál a tam jsou přísnější zákony proto je i těžší ho koupit.
Jen sníte a nikdy byste si ho nekoupil. Jen výměny pneumatik by vám provětrala peněženku, natož spotřeba. Tohle že je ideální auto? Do terénu asi ano, ale do provozu jedině v případě války ;-)
Rozhodně nesním možná se budete divit, ale už v tom podnikám kroky jak přez přátele z bývalého KGB, SBU , FSB tak dalších Ruských a Ukrajinských složek, ale je to opravdu těžké. Kdyby to nebyl vojenský materiál tak už ho mám. Nejtěžší je na tomto že v Rusku se na to hledí jako na vojenský matriál a já jsem tam cizinec a cizinci se vojenský materiál nemá prodávat.
Jak se dívám, má stát kolem jednoho a čtvrt milionu, váží 5,5 tuny (jak jste to psal? Ideální do provozu?:-)) ) a třeba pneu na něj (330/80x20) jsem nikde na prodej nenašel.Přeji hodně sťastných kilometrů s tímto vozem B-]
Stojí od 60 000dolarů, váhu má vyšší no a co kolik myslíte že váží vojenský Hamr , víte že pro něj není problém přerazit menší strom a posádce se nic nestane teď si představte že budete mít nehodu v jakém autě bude bezpečnějc a v dnešním provozu není o nehody nouze.Kromě toho má to auto i jinou výhodu je nepřehlédnutelné. A pokud s ním člověk přijede na obchodní jednání myslím že to bude zajímavější než v luxusní limuzíně.Pneu to není problém v Rusku se dá koupit.
Úplně vidím, jak jezdíte skoro šestitunovým autem. Jasně :-))
Zdřejmě nevíte o čem mluvíte ano má tuto váhu no a co jezdím normálně s nákladními automobily takže to takový rozdíl asi nebude. Nevím čím se zde pořád oháníte , ale vemte si kolik lidí v ČR jezdí Hamrem a kolik tento váží - 4,672 tuny takže ten rozdíl už není tak velký.Ono je to asi těžko pochopitelný někomu kdo odjakživa jezdil malými auty.
A já zase myslím, že vy nevíte o čem mluvíte. Jako malý kluk sníte, že budete normálně jezdit 5,5tunovým autem za víc než milion, které se nevejde na silnici, se kterým vás každý ujetý kilometr bude stát 10 korun na naftě a na které si každou součástku budete muset vyrobit, nebo koupit za ohromný balík, včetně nesehnatelných pneumatik a všech spotřebních věcí.Ano, spousta lidí jezdí Hummerem, ale vy mezi ně evidentně nepatříte, a to hlavně svými příjmy.
O mých příjmech víte starou belu. Jinak by jste takto nehovořil respektivě nepsal. Vám je však rozhodně dokládat nebudu. Jen bych Vám doporučil aby jste si vyhledal kdo je 100% vlastníkem AKM-holding t.o.v. Rivne - Ukrajina kod Juridicnoj osoby 37889995. Nákupní cena od 60 000 dolarů není rozhodně tak vysoká. Je to v podstatě cena za níž se prodávají solidně vybavené vozy vyšší střední třídy. A pokud jde o provozní náklady jsou snesitelné.
Hehe. Kdybyste na to měl, tak už byste v tom dávno jezdil.
Hale Fantomasi seš normalni kre..n když nechápeš že nejdříve před koupí musíš mít souhlas Ruské vlády protože jde o vojenský materiál. To nemáš jako když si jdeš koupit normální auto do salónu, ale kupuješ přímo od výrobce a bez ,,bumasky" dozvilu to nekoupíš.Ono asi něco podobnýho bude i u vojensky vybyvených TATER jestli se nemílím ty taky nekoupíš tak jednoduše.Nerjdříve si něco zjisti než začneš mlejt pantemZdřejmě si si nezjistil kdo je 100% vlastníkem nadnárodní společnosti AKM-holding t.o.v. Rivne Ukrajina
No vidíš, aspoň se ukázalo jaký jsi hlupák.
Ten hlupák jseš tady ty. Já pokud se to povede budu mít auto, které na silnici zaručeně nikdo nepřehlídne zatímco ty máš asi obyčejnou zdechlinu.Už jsi zjistil kdo je 100% vlstníkem AKM-holding t.o.v. Rivne - Ukrajina asi ne to je na tvůj mozeček příliš
Ještě hulvát a vejtaha.
Opět si nezjistil kdo je 100% vlastníkem AKM-holding t.o.v. Rivne-UkrajinaJinak by jsi toto nenapsal. Nemám totiž zapotřebí se vytahovat. S nadávkami jsi tady začal ty.Ale nechme toho každý má za své peníze právo koupit a provozovat to co se mulíbí. Mě se líbí GAZ Tygr a když se to povede tak ho budu mít. Ty si měj co chceš.
S nadávkami jsi začal ty, tedy jsi hulvát.
Jestli se chceš hádat tak prosím jinak jestli si to chceš vyříkat z očí do očí můžeme se domluvit.
Nazval jsi mě kreténem a ještě máš tu drzost říkat, že jsem s nadávkami začal já.
Vy jste mě nazval sníkem a lhářem
mymo jiné jste první řekl že mě něco velkého spadlo na hlavu. Takže jste začal vy. Koroče nabyvaju vam strelku.
Že vám spadlo něco na hlavu? Nic takového jsem nikde nikomu nepsal, teď už si vymýšlíte. Ubohé.
1.) 05. 08. 2012 00:38 | [213.226.223.xxx] - sprosté v podstatě jste ze mě udělal lháře.Prinimajete strelku ili vy takyj pider kotoryj zasciscajetsja tolko internetom
Již po druhé jsem Vás vyzval na setkání kde by jsme si vše vyříkaly , ale vy se zřejmě bojíte inu je to Vaše věc.
Tak držím palce, abyste ho jednou sehnal a aby vám zbyly peníze i sem tam na svezení.
Nevím jaký je rozdíl mezi materiály používanými před 20, 30 lety a dnes. Spíš bych řekl, že materiály jsou dnes lepší, stejně tak například povrchová úprava. Vývoj je rozhodně znát. Problémem je spíš globální "optimalizace" výrobků a minimalizace nákladů. Prostě snaha vyrobit všechno co nejlevněji. A když se k tomu přidá dnešní pasivní bezpečnost ve formě úmyslně vytvářených deformačních zón v kombinaci se snahou výrobců, kteří nepotřebují opravitelná auta, ale prodávat nová, tak z toho vychází přibližně to, co popisujete.Na druhou stranu i lidé se vyvíjejí a časem se přizpůsobují, zvykají si a tak píšete například jaká byla T603 luxusní koráb, ale vsadil bych se (nevím jaké máte auto teď), že kdybyste se v ní projel dnes, že řeknete To je hrůza, jak jsem s tím mohl jezdit takovou dálku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.