Nejluxusnější Range Rover všech dob je zde. Připravte si 6,4 milionu

Land Rover představil nejluxusnější Range Rover všech dob. Stejně jako před lety, i tentokrát vznikla tato verze ve spojení se značkou Holland & Holland, což je tradiční britský výrobce luxusních zbraní. Jestli máte o tohle provedení Range Roveru zájem, váhat byste neměli. Vyrábět se bude pod taktovkou divize SVO (Special Vehicle Operations) tři roky, přičemž každý rok vznikne pouze čtyřicet exemplářů.

Testy | SUV | Luxusní auta | Land Rover

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Na první pohled poznáte současný absolutní vrchol nabídky velkého Range Roveru podle specifického zeleného laku karoserie. To hlavní ovšem najdete uvnitř. Verze Holland & Holland vychází z prodlouženého Range Roveru, respektive z výbavy Autobiography Black. Navíc nabídne exkluzivní kůži a do auta se dostalo obložení ořechovým dřevem, které má připomínat pažbu pušek Holland & Holland.

SUV | Video | Premiéry | Land Rover

Range Rover 2015: Upravené motory, head-up displej a režim „tank“

Aby toho nebylo málo, najdete zde také například kliky dveří s vyrytým vzorem opět ve stylu zmíněné firmy. No a samozřejmě nesmí chybět v zavazadelníku box na uložení zbraní. Nicméně aby bylo učiněno praktické stránce za dost, box můžete vyjmout.

Range Rover ve verzi Holland & Holland je dostupný s motorem SDV8 nebo vrcholným benzinovým přeplňovaným pětilitrem. Pakliže potřebujete vlastnit neluxusnější Range Rover všech dob, připravte se na to, že cena bude začínat v přepočtu zhruba na částce 6,4 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků