Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Za tuto cenu by asi hodně lidí uvažovalo o koupi tohoto nadauta. Bohužel se v něm ale neprojedete.

Jedná se totiž o model pro sběratele v měřítku 1:8. Prodej byl zahájen v březnu během autosalonu v Ženevě. Za v přepočtu téměř 250.000 korun (10.160 dolarů) dostanete do detailu vypracovaný model, všechny součástky jsou vyráběné ručně a to přesně podle dat od automobilky Bugatti.

Výrobce luxusních modelů aut se opravdu zaměřuje na každičký detail. Při objednávce si můžete stejně jako u skutečného vozu vybrat obložení interiéru nebo barvu prošívání sedadel. Paleta barev dokonale kopíruje barvy, které používá výrobce luxusních vozů. Dokonce si můžete vybrat i styl vystavení. Jestli toužíte svůj model vystavovat například na stole nebo jako jeden ze svých klenotů ve speciálním stojanu. Možné je dodat i osvětlení, aby vůz nezanikl ani ve tmě.

Anglická firma Amalgam, která tebnto unikátní zmenšený Chiron vyrábí, se specializující na sběratelské modely aut nabízí samozřejmě i další kousky. Pokud byste zatoužili vlastnit Lamborghini Huracán v měřítku 1:8, připravte si přibližně 180.000 korun. Milovníci italské značky Ferrari si můžou například pořídit model F430 v měřítku 1:8 za přibližně 296.000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků