Nejlevnější auto světa je příliš levné, indická Tata se topí v potížích

12 komentářů

Karel  Antonín
12. dubna • 0:28

Tak proč ho neprodávají v ČR tady mají lidé rádi slevy a levné zboží.

plejtvak
12. dubna • 2:15

Protože když by ho sem začali dovážet tak už by nebylo tak levné. Dovoz, clo a já nevím co ještě. Nemluvě o tom že není v zájmu zdejších automobilek aby se tu prodávalo takové autíčko. Za čtyřicet tisíc bych si ho rád koupil, na moje každodenní dojíždění do práce a z práce, Čakovice-Kobylisy a zpět by to bylo ideální vozítko.

Fantomas
12. dubna • 8:54

Já vám nějak nerozumím. Za 40 tisíc si přece můžete koupit skutečné auto, nabídka ojetých aut v této ceně nikdy nebyla větší, za ty peníze lze mít od miniaut až po auta střední třídy v elektrice a s klimatizací a vy byste si raději koupil takovouhle podivnou plechovičku, která není plnohodnotné auto ani zvenku, ani zevnitř? Důvod?

Karel  Antonín
12. dubna • 12:52

Tady by měl za 40000,-Kč nové s nízkou spotřebou, nízkou pojistkou jako vozítko na dojetí do práce na nákup s dětmi do školy, školky... to stačí.

Fantomas
12. dubna • 16:38

Ano. Buď si může koupit nové vozítko, nebo ojeté auto ;-)
Já osobně bych si vybral auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel  Antonín
12. dubna • 17:45

Jenže při rozhodování mezi bazarovým autem a tímto vozítkem je třeba zohlednit hned několik faktorů.
- účel - tj. k čemu mi bude sloužit pokud to má být k ježdění do krámu, vožení dětí do školy, školky, ježdění do ne příliš vzdálené práce, zkrátka hodně blízko komína ( do cca 20Km (max 50Km)) tak bohatě stačí toto vozítko (je to v podstatě modernější Trabi nebo Maluch).
- Pokud chceš jezdit větší vzdálenosti tak je samozřejmě lepší koupit auto ať již nové nebo z bazaru.
- Pokud kupuješ auto z bazaru za 40000,-Kč měl by si umět na něm dělat a nemít ruce do zadu ideální je pokud seš fanda a máš to i jako koníčka.P. S. pro sebe bych taky volil auto , ale pro přítelkyni, která by max vozila děti do 2Km vzdálené školy a dojela by do města na nákup bych ho klidně koupil.

JirkaK
12. dubna • 20:39

Problém je v tom, že ty stále vidíš cenovku 40 000Kč. Ano, za čtyřicet tisíc se dá vyrobit auto, které jede vlastní silou. Ale... Ale to je cena za auto ve specifikaci pro indický trh, tedy technicky a technologicky někde snad ani ne na úrovni Trabantu, spíš čtyřkolový Velorex který má jen místo plátna plech.
Nahoře ti to někteří napsali správně - budeš to chtít dovážet do Evropy. Především to v žádném případě nevyhoví žádnému nárazovému testu, nebo budeš muset totálně přepracovat celou kastli. Potom přidej katalyzátor a vstřikování na Euro 5, dva airbagy, ABS, ESP, přidej náklady na dopravu, clo, DPH, náklady na dealerskou a servistí síť, nějaký zisk, a jsi hádej kde..... Navíc jakákoliv dvanáctiletá olítaná fabie, která je ke koupi za podobnou cenu, je úplně někde jinde. Kolem podobného vozítka ti prostě jen budou lidi obcházet a tlemit se, to ti nikdonekoupí.
Snad jediná cesta by byla dát tam omezovač na 45 km/h, vyhodit zadní sedačky a schválit to jako "čtyřkolový moped", něco jako Aixam. Potom by tady s cenou kolem 50 - 60 tisíc snad nějaká šance byla.

Karel  Antonín
12. dubna • 22:56

Tak on to v podstatě takový čtyřkolový moped , akorát pro 4 lidi.
Vzpomínám si že jsme takovým vozítkům kdysi říkali nákupní taška na kolech.
U takové nákupní tašky jde především o cenu pokud by se cena začala zvedat respektive blížit k autům tak to nikdo nekoupí.

reven_21
12. dubna • 18:07

Sorry ale já bych svoje dítě do týhle skořápky nedal, pokud za deformační zonu nepovažuješ svoje kolena. :D

Fantomas
12. dubna • 11:16

Auta kategorie Nano se nejspíš řídí a ovládají nějak takto:
http://www.youtube.com/watch...

Miras13
12. dubna • 6:08

Věřte mi i kdyby tu stálo jen 40 byli by to vyhozené peníze. Známý spolupracovníci ho měli pod palcem v Dillí a společného s autem má akorát 4 kola a volant.

jogurt
12. dubna • 4:31

Po dovybavená na konfiguraci odpovídající Evropským předpisům , proclení a zdanění by bylo dražší než Sandero, tedy neprodejné.

Doporučujeme

Články odjinud